۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۶۵۷۷۲۵
حجت الاسلام سقای بی ریا مطرح کرد؛

وظیفه حوزه و روحانیت نسبت به حفظ جایگاه شورای نگهبان

وظیفه حوزه و روحانیت نسبت به حفظ جایگاه شورای نگهبان
عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: حوزه باید دفاع جانانه ای نسبت به شورای نگهبان داشته باشد و جایگاه رفیع آن را در ذهن ها و دل مردم ثابت نگه دارند.

حجت الاسلام محمدناصر سقای بی ریا عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به نقش و جایگاه نظارتی شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: بعد از مقام ولایت و ولی فقیه، شورای نگهبان از هر جهت، بدنه کارشناسی و معتمد نظام است.

وی با اشاره به تلاش رسانه های بیگانه برای تخریب شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان سلامت قانون گذاری و انتخابات را تعیین می کند و در جمهوری اسلامی هر جایگاهی که اهمیت بیشتری داشته باشد، بیشتر مورد حمله دشمنان قرار می گیرد.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به اهمیت بالای برخی از مناصب و عملکرد دشمنان نسبت به آنها تصریح کرد: نوک تیز حمله ها و هجمه های دشمنان به سمت رهبر معظم انقلاب اسلامی و سپس به سوی شورای نگهبان است و اگر دشمنان حمله نکنند، چه بسا به اهمیت این جایگاه ها شک کنیم.

وی در خصوص وظیفه حوزه و روحانیت نسبت به حفظ جایگاه شورای نگهبان افزود: حوزه باید دفاع جانانه ای نسبت به شورای نگهبان داشته باشد و جایگاه رفیع آن را در ذهن ها و دل مردم ثابت نگه دارد.

حجت الاسلام سقای بی ریا، به پیامدهای شبهه افکنی و سلب اعتماد نسبت به شورای نگهبان اشاره کرد و اظهار داشت: اگر مردم اعتمادشان را نسبت به شورای نگهبان و نظام جمهوری اسلامی از دست بدهند، فاجعه رخ خواهد داد./822/ت302/ق

مهدی فلاحی
ارسال نظرات