۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۶۵۷۶۱۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

جریان سازش گر به دنبال قرار دادن مردم بر سر دو راهی معیشت و امنیت است

جریان سازش گر به دنبال قرار دادن مردم بر سر دو راهی معیشت و امنیت است
حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که برجام هیچ دستاوردی برای ملت ایران نداشته است، گفت: بدعهدی و فریبکاری طرف‌های غربی باید درس عبرتی برای مسؤولان کشورمان باشد.
حجت الاسلام یوسف یوسف پور، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به این که برخی‌ها با تبلیغات دروغین و کذب در کشور تلاش می‌کنند شرایط را به گونه‌ای جلوه دهند که چاره‌ای جز مذاکره و سازش نیست، گفت: کسانی که چنین خطی را دنبال می کنند به دنبال سرپوش گذاشتن بر ضعف ها و بی تدبیری های هفت سال گذشته هستند.
 
وی با بیان این که این جریان به دنبال قرار دادن مردم بر سر دو راهی معیشت و امنیت هستند، افزود: دشمن در چنین شرایطی تنها به دنبال تحقق اهداف و منافع نامشروع خود در برابر ملت ایران است.
 
حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که هدف اصلی دشمن تسلیم شدن ملت ایران در برابر سیاست‌های زیاده خواهانه آنها است، خاطرنشان کرد: اما دشمنان ملت ایران و سازشگران داخلی بدانند که این ملت با بصیرت و انقلابی تا اخرین لحظه پای آرمان‌های نظام و انقلاب خواهند ایستاد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ما باید نگاه خود را در داخل با افق نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی تنظیم کنیم، تصریح کرد: باید تلاش کنیم رهنمود‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری را در عرصه‌های مختلف جامه عمل بپوشانیم.
 
وی با اشاره به این که متأسفانه نگاه مسؤولان تنها به بیرون است و از ظرفیت داخلی غافل شده اند، بیان داشت: تنها و مطئن‌ترین راه برون رفت کشور از مشکلات فعلی بهره گیری از توان و ظرفیت داخلی است.
 
حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که متأسفانه در سال‌های اخیر بخش مهمی از توان اجرایی کشور صرف مذاکره بی حاصل با کشور‌های غربی شده است، گفت: تجربه این سال‌های اخیر ثابت کرده که راه حل مشکلات کشور مذاکره و سازش با غرب نیست.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که برجام هیچ دستاوردی برای ملت ایران نداشته است، افزود: بدعهدی و فریبکاری طرف‌های غربی باید درس عبرتی برای مسؤولان کشورمان باشد.
 
وی با انتقاد از کم توجهی مسؤولان نسبت به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، بیان داشت: رهبری انقلاب در طی سال‌های اخیر همواره بر تقویت تولید و ظرفیت داخلی کشور تأکید داشتند، اما متأسفانه دولت در هفت سال اخیر مبنای برنامه ریزی کشور را مذاکره و تعامل با کشور‌های غربی قرار داد که نتیجه آن تشدید تحریم‌ها و افزایش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بوده است./950/ت310/ب1
ارسال نظرات