۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۵۷۵۹۹
حجت الاسلام والمسلمین لائینی:

حرکت در مسیر ولایت، سبب پیروزی در همه عرصه ها خواهد شد

حرکت در مسیر ولایت، سبب پیروزی در همه عرصه ها خواهد شد
امام جمعه ساری، استکبار ستیزی و مقابله با شیطان را ویژگی مهم حزب الله دانست و گفت: حزب الله همواره در برابر مستکبران و شیاطین خواهد ایستاد و با آن‌ها مقابله خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران بعد از ظهر امروز در جمع پایوران و سربازان لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با بیان این مهم که در قرآن کریم با اشاره به اهمیت مباحث دفاعی در قرآن کریم، گفت: کسانی که در این گروه قرار می‌گیرند جندالله هستند.
 
وی، پیروزی حتمی در برابر لشکر شیطان را از جمله ویژگی‌های مهم این لشکر خدا دانست و افزود: به طور حتم پیروزی نهایی از آن لشکر خدا است و ما به این مسأله مهم ایمان کامل داریم.
 
امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود دومین گروهی که در قرآن به آن اشاره شده مربوط به مباحث فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است، خاطرنشان کرد: افرادی که در این گروه قرار می‌گیرند حزب الله هستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، رستگاری و سعادتمندی را از ویژگی‌های بارز نیرو‌های حزب الله دانست و تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت تقویت جریان فرهنگی که همان حزب الله است بهره گرفته شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به ویژگی‌های حزب الله در قرآن کریم اشاره کرد و افزود: ولایت مداری بر مدار ولایت خدا، اهل بیت (ع) و ائمه معصومین نخستین ویژگی حزب الله در کلام الهی است.
 
امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: کسی که ولایت خدا و پیامبر گرامی اسلام را داشته و ادامه دهنده راه ولایت باشد در همه عرصه‌ها پیروز خواهد بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، استکبار ستیزی و مقابله با شیطان را دومین ویژگی حزب الله دانست و تصریح کرد: حزب الله همواره در برابر مستکبران و شیاطین خواهد ایستاد و با آن‌ها مقابله خواهد کرد.
 
وی در ادامه سخنان خود به اهمیت مباحث عرفانی و معنوی در کلام الهی به عنوان سومین بخش مهم و مورد توجه اشاره کرد و گفت: افرادی که در این مجموعه قرار می‌گیرند هیچ ترس و اندوهی در صحبت‌ها و اعمالشان دیده نمی‌شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که کسانی که می‌خواهند در مسیر اولیاء الله حرکت کنند باید در انجام اعمال عبادی توجه ویژه داشته باشند، افزود: کسی که در این مسیر حرکت نکند جز حزب الله و جندالله نخواهد بود و کسانی که همه این ویژگی‌ها را داشته باشند در گروه انصارالله قرار خواهند گرفت./950/پ310/ب1
ارسال نظرات