۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۶۵۷۴۷۳
آیت الله ممدوحی در گفت و گو با رسا:

خبرگان ملت بدون وابستگی حزبی مصالح مردم و نظام را دنبال می‌کنند

خبرگان ملت بدون وابستگی حزبی مصالح مردم و نظام را دنبال می‌کنند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که اعضای مجلس خبرگان رهبری ذی نفع نیستند، گفت: اظهاراتی که خبرگان ملت مطرح می کنند، بر اساس مصلحت کشور و نظام است.

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به نقش و جایگاه مجلس خبرگان رهبری در نظام اسلامی اظهار داشت: مجلس خبرگان رهبری مجموعه خوب، صالح، با سواد و بی نظیری است.

وی با اشاره به وابسته نبودن خبرگان ملت به هیچ حزب و جناحی گفت: اعضای مجلس خبرگان رهبری ذی نفع نیستند و اظهاراتی که مطرح می کنند، بر اساس مصلحت کشور و نظام است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که اظهارات خبرگان ملت در راستای بررسی مشکلات کشور است، تصریح کرد: اعضای مجلس خبرگان رهبری در سخنرانی های خود، سلسله حرف ها و انتقاداتی دارند و با دعوتی که از مسؤولان می کنند، به بررسی مشکلات می پردازند.

وی با انتقاد از این که برخی در حوزه سعی می‌کنند پشتوانه فقهی و روایی ولایت فقیه و مشروعیت نظام اسلامی را مخدوش کنند، افزود: چنین افرادی نادان بوده و قابل اعتنا نیستند و باید به حال خود واگذارشان کرد.

آیت الله ممدوحی با اشاره به مدیریت رهبر معظم انقلاب و نقش ایشان در هدایت امت اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب مدبرانه و محققانه انقلاب اسلامی را به پیش می برند.

وی با تحسین مدیریت رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان در مدت تصدی بر منصب رهبری جامعه، خطا و اشتباهی نکرده اند و عملکردشان در دنیا معروف است. 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص نسبت دادن عملکرد مدیران غربزده و ناکارآمدی برخی دولت ها به مکتب امام راحل یا جایگاه رهبری از سوی عده ای تصریح کرد: چنین افرادی مریض هستند و این مریضی برگرفته از حقد و کینه به مقام معظم رهبری است./822/ت302/ق

مهدی فلاحی
ارسال نظرات