۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۷۵۷۵۴۳
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

دلبستگی به غرب، دستاوردی جز ناامیدی و ذلت نخواهد داشت

دلبستگی به غرب، دستاوردی جز ناامیدی و ذلت نخواهد داشت
حجت‌الاسلام والمسلمن رضایی گفت: متأسفانه دولت هایی در گذشته بودند که دلبستگی به غرب داشتند و اگر کسی چنین اعتقادی داشته باشد، جز ذلت و خواری آورده ای نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمن علی رضایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در دومین روز از رویداد ۳۶ ساعته اختتامیه جام رسانه امید که با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی صبح امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه انقلاب اسلامی برگزار شد با اشاره به ضرورت امیدآفرینی در جامعه و زندگی بشری در آموزه های اسلامی اظهار داشت: در اهمیت امیدآفرینی همین بس که حضرت ابراهیم را بر روی کوهی از آتش انداختند اما حضرت از نصرت خدا ناامید نشد و آتش به گلستان تبدیل شد.

وی افزود: امام خمینی (ره) ایمان به خدا و آینده خود داشت و می فرمود با امید است که می توان پیروز شد و اگر اعتقاد به توانایی خود داشته باشیم، کلید حل مشکلات کشور تقویت خودباوری است و ناامید کردن مردم، خیانت به مردم است و انسانی که به آینده خود امیدوار نبوده و خودباوری نداشته باشد، قطعاً به اهداف خود دست پیدا نخواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: امید به خداوند و داشته های خود است که پیشرفت های لازم را به دنبال خواهد داشت و موفقیت های روزافزون را به ارمغان خواهد آورد.

دلبستگی به غرب، دستاوردی جز ناامیدی و ذلت دستاوردی نخواهد داشت

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه دولت هایی در گذشته بودند که دلبستگی به غرب داشتند و به همین خاطر ضربه های بسیاری بر پیکره کشور تحمیل کردند و اگر کسی چنین کند جز ذلت و خواری آورده ای برای کشور و ملت خود نخواهد داشت و ناامیدی را بر کشور حاکم خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمن رضایی تاکید کرد: باید تلاش شود تا روحیه امیدواری در کشور رواج پیدا کرده و تقویت شود؛ چراکه بهترین عامل پیروزی، امیدواری مردم جامعه است؛ همان چیزی که دشمنان درصدد رسیدن به آن هستند.

ارسال نظرات