۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۶۵۶۶۹۲
امام جمعه ایلام:

آمریکا با عنوان حقوق بشر علیه بشریت جنایت می‌کند

آمریکا با عنوان حقوق بشر علیه بشریت جنایت می‌کند
امام جمعه ایلام گفت: یکی از نیازهای هر مؤمن بصیرت است تا جایی که تاریخ این کشور نشان داده است که در هر جا و زمانی که از دشمن ضربه خورده ایم نتیجه بی بصیرتی مان بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دبیرخانه دائمی تولید محتوای افشای حقوق بشر آمریکایی که در سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام برگزار شد، اظهار داشت: آمریکایی ها با عنوان زیبای حقوق بشر، جنایات بسیاری علیه انسانیت در سراسر دنیا انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: امروز آمریکا تحت لوای حقوق بشر دست به کشتار انسان ها در عراق، یمن، لبنان، فلسطین، سوریه و... می زند.

امام جمعه ایلام در ادامه سخنان خود گفت: در ایران نیز آمریکایی ها جنایات بسیاری علیه ملت مان انجام داده اند که نمونه آن را می توان حمایت هشت ساله از صدام در جنگ تحمیلی و نیز حضور در شهادت 17 هزار شهید ترور عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار افزود: در گذشته تحریم ها فشارهای زیادی بر کشور وارد می آورد، ولی اکنون اقتدار ایران اسلامی، تأثیر این تحریمها با وجود اینکه تشدید شده اند را بسیار کم کرده است و امروز می بینیم که به راحتی و بدون هیچ واهمه ای به کشور ونزوئلا بنزین صادر کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تصریح کرد: یکی از نیازهای هر مؤمنی بصیرت و دشمن شناسی است تا جایی که تاریخ این کشور نشان داده است که در هر جا و زمانی که از دشمن ضربه خورده ایم نتیجه بی بصیرتی مان بوده است.

در ادامه این مراسم، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام اظهار کرد: عظمت، اقتدار و شکوه ایران اسلامی معلول شهیدان و خانواده های شهداست و امروز دشمن به خوبی از این امر مطلع است و جرات دست اندازی به ایران اسلامی را ندارد.

سردار جمال شاکرمی گفت: اگر امروز در کشور شاهد فضای همدلی و تعامل هستیم همه اینها نتیجه پیروی از ولایت فقیه می باشد.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم از خانواده های شهیدان درویشی و غیاثی به عنوان شهدای ترور تقدیر به عمل آمد./1404/پ210/ق

ارسال نظرات