۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۶۵۳۰۰۷
با همکاری بازاریان و فعالان اقتصادی استان؛

بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان خوزستان توزیع می‌شود

بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان خوزستان توزیع می‌شود
سرهنگ دلاوری از توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی توسط بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی خوزستان بین نیازمندان استان خبر داد.
سرهنگ دلاورعسکری، مسئول بسیج اصناف خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تبعات اقتصادی ویروس کرونا بر زندگی همه اقشار اظهار داشت: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه  ۵ هزار بسته‌های معیشتی  بین  اقشار  آسیب دیده از بیماری کرونا و  محرومان فاقد درآمد توزیع  می‌شود.

مسئول بسیج اصناف خوزستان با بیان این که بازاریان، اصناف و فعالان اقتصادی استان علیرغم تعطیلی در تهیه بسته‌های معیشتی همکاری داشتند، ادامه داد: ۲هزار بسته توسط حوزه‌های بسیج اصناف در سطح مناطق محروم شهرستان‌ها و سه هزار بسته در مناطق محروم مرکز استان توزیع می‌شود، خانواده‌های نیازمند شناسایی شده و بسته‌ها در اسرع وقت به آن ها خواهد رسید.
                          گفتگو/بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان خوزستان توزیع می‌شود.
سرهنگ دلاوری بیان داشت: بسته‌های معیشتی در نظر گرفته شده شامل مواد شوینده، و بهداشتی، برنج، شکر، روغن، ماکارونی، رب گوجه و سویا است که با همیاری و کمک اصناف و بازاریان، تجار و خیرین بازاری اهواز تهیه شدند.

وی با بیان اینکه سازمان اقدام به تشکیل ستاد کرونا با عضویت سازمان صمت اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، اتحادیه‌های مرتبط در شهرستان‌ها کرده است، گفت: برنامه‌های میز خدمت برای آموزش ارباب رجوع در اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی، تکریم طلایه داران جبهه ایثار در بیمارستان رازی از سوی اتحادیه گل و گیاه با تقدیم گل از جمله اقدامات صورت گرفته در دوران کرونا است.

مسؤول بسیج اصناف خوزستان بیان داشت: اجرای طرح جهادی یاری رسانی و ضد عفونی بازار با مشارکت اتاف اصناف و بسیج اصناف و شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا و روحیه بخشی به کارکنان بیمارستان‌ها تاکنون از سوی سازمان صورت گرفته است. /۹۴۵۶/ت310/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات