۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۶۴۹۷۱۴

توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان و آسیب دیدگان

توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان و آسیب دیدگان
سردار شاهوارپور گفت: ۵۰ هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش مواسات، تهیه و در میان نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، عصر پنجشنبه، در مرحله دوم توزیع بسته های معیشتی طرح مواسات و همدلی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) عنوان داشت: در راستای لبیک به ندای رهبری برای شکل گیری رزمایش مؤمنانه، بلافاصله قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاندار محترم شکل گرفت.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به جلسات متعدد در سطح استان برای عملیاتی کردن قرارگاه خاطرنشان کرد: دستاورد جلسه های متعدد در مرحله اول تهیه ۵۰ هزار بسته غذایی است که برای فقرا و آسیب دیدگان شغلی ناشی از شیوع کرونا ارسال خواهد شد.

این مقام مسؤول با اشاره به ادامه دار بودن اهدای بسته های غذایی اظهار داشت: با کمک خیران و عموم مردم که در بحران ها، یاریگر هستند و با پشتیبانی دستگاه های دولتی، در چنین روزهایی باز هم کمک رسان نیازمندان خواهیم بود.

سردار شاهوارپور تصریح کرد: اهدای بسته های غدایی تا زمانی که کمک رسانی مردم، خیران و سایر اقشار و دستگاه ها باشد، ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اهدای بسته های غذایی در ماه رمضان ادامه دارد، گفت: پس از پایان ماه مبارک رمضان در صورت نیاز، کمک ها ادامه پیدا می کند./۹۴۵۶/پ203/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات