۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۶۴۶۳۷۲
امام جمعه بابل:

خدمات رسانی گروه های جهادی به مردم، ارزشمند و ستودنی است

خدمات رسانی گروه های جهادی به مردم، ارزشمند و ستودنی است
امام جمعه بابل با اشاره به حضور گسترده گروه های جهادی برای خدمات رسانی به مردم، این حضور پررنگ را بسیار ارزشمند و ستودنی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، امام جمعه بابل امروز در دیدار منتخبان مسؤولان قرارگاه‌های جهادی ستاد‌های مردمی مبارزه با کرونا این شهرستان ضمن تشکر از همدلی و همکاری گروه‌های جهادی و خودجوش در مقابله با ویروس کرونا، گفت: در کنار این گستردگی کارهای جهادی ستاد پشتیبانی برای حمایت و توزیع باید به وجود آید تا موازی کاری صورت نگیرد.
 
وی با اشاره به این که از روز‌های نخست شیوع این بیماری در سطح کشور شاهد حضور گروه‌های جهادی برای ارائه خدمات رسانی به مردم و همچنین کادر بیمارستانی بودیم، افزود: در طی سال‌های اخیر شاهد حضور پررنگ و اثرگذار گروه‌های جهادی در حوادثی نظیر سیل و زلزله بودیم که عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشتند.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که اقشار مختلفی برای کمک به مردم و مراکز درمانی و بیمارستانی در این روز‌ها به میدان آمده اند، گفت: در این میان حضور طلاب جهادی و روحانیان نیز صحنه‌های زیبایی از وحدت و همبستگی در کمک به مردم را به تصویر کشیده است.
 
امام جمعه بابل با تأکید براین که به طور حتم این ویروس و بیماری با همکاری آحاد مردم از بین خواهد رفت، افزود: اگر مردم فهیم کشورمان به توصیه‌های بهداشتی به طور جدی عمل کنند شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس در جامعه خواهیم بود.
 
وی با بیان این که مردم علاوه بر عمل به توصیه‌های بهداشتی و درمانی، از یاد خدا غافل نشوند و از ظرفیت معنوی ماه شعبان برای دعا و نیایش بهره گیرند، بیان داشت: دعا و نیایش به درگاه خداوند متعال می‌تواند ما را از مشکلات و بحران‌ها رهایی دهد.
 
امام جمعه بابل بر ضرورت اولویت سنجی در فعالیت‌ها و اقدامات جهادی برای تأمین نیاز‌های جامعه هدف تأکید کرد و افزود: علاوه بر این نباید رقابت در کار باعث شود که آمار کذبی داده شود بلکه با دادن آمار حقیقی کمبود‌ها شناسایی و رفع شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که به طور حتم با تلاش و مجاهدت همه گروه‌ها می‌توانیم از شرایط به وجود آمده عبور کنیم، گفت: همچنین با آمار دقیق و توزیع صحیح می‌توان فرصت خدمات به دست آمده را ساماندهی کرد تا کار‌های شایسته‌ای در سطح شهرستان انجام گیرد.
 
فرماندار بابل نیز در این جلسه با بیان این که د حال حاضر این شهرستان از وضعیت بحرانی خود خارج شده و در حال حاضر بابل در وضعیت خوبی به سر می‌برد، افزود: در حال حاضر ۱۳ گروه جهادی شناخته شده و بسیاری از گرو‌ه های خودجوش دیگر که شناسایی نشده در حال تولید ماسک و وسایل مورد نیاز در این شهرستان هستند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات