۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۴۵۶۱۶
استاد حوزه علمیه:

قوه قضاییه امنیت قضایی را برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران فراهم کند

قوه قضاییه امنیت قضایی را برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران فراهم کند
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده گفت: قوه قضاییه امنیت قضایی را برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران فراهم بکند.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نامگذاری سال جدید عنوان داشت: رهبرانقلاب از اقدامات صورت گرفته برای رونق تولید به ویژه در زمینه شرکت‌های دانش بنیان رضایت نسبی داشت، جهش تولید در تکمله رونق تولید است و باید در بخش‌های تولیدی شاهد جهش باشیم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه نقطه آسیب پذیری کشور مباحث اقتصادی است، خاطرنشان کرد: جهش تولید یکی از زیرمجموعه‌های سخن اخیر رهبری پیرامون قوی بودن و داشتن قدرت همه جانبه در زمینه‌های مختلف است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به آسیب رسانی کرونا بر اقتصاد جهانی بیان داشت: چه بسا به علت کاهش ارتباط با دیگر کشور‌ها کمترین آسیب را از شیوع کرونا ببینیم هر چند که به علت چنین ویروسی قطعا رکود اقتصادی حاصل خواهد شد؛ از این رو در زمینه اقتصاد باید تقویت شده تا کمترین ضرر را متوجه شویم.

وی ادامه داد: علی رغم تحریم‌های بی سابقه آمریکا، توانستیم به یک موفقیت نسبی دست پیدا کنیم، چنین موفقیتی به عنوان نقطه اتکایی شمرده شود تا به جهش تولید برسیم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مجلس یازدهم نباید در منازعات سیاسی ورود کند، اضافه کرد: مجلس، مواضع شفاف سیاسی داشته باشد، مجلس به ریل گذاری و فراهم سازی زمینه‌ها برای دولت بپردازد و در عین حال مطالبات جدی از دولتمردان داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان اینکه قوه قضاییه امنیت قضایی را برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران فراهم بکند، ادامه داد: بروکراسی در تولید کم و سوددهی در تولید به گونه‌ای باشد که بخش خصوصی به سراغ آن برود. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات