۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۶۴۲۵۴۴
مدیر حوزه علمیه فارس:

طلاب نقش خود را در آرام کردن جامعه در شرایط کنونی ایفا کنند

طلاب نقش خود را در آرام کردن جامعه در شرایط کنونی ایفا کنند
حجت الاسلام استوار میمندی با بیان اینکه مردم نباید در شرایط فعلی به شایعات توجه کنند، گفت: طلاب در آرام کردن فضای جامعه که درگیر با جنگ روانی است، همت کنند.

حجت الاسلام محمد استوار میمدی مدیر حوزه علمیه فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه دروس حوزه علمیه فارس برای مبارزه و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تعطیل شده است، گفت: با تشکیل جلسه شورای آموزش حوزه علمیه فارس مقرر شد کلاس ها به صورت غیر حضوری ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام استوار میمندی با اشاره به عدم وجود امکانات لازم برای ارائه دروس به صورت غیر حضوری، عنوان کرد: با مدیریت مدیر و معاون آموزش هر مدرسه در بستر پیام رسان های داخلی آموزش مجازی به طلاب استان فارس ارائه می شود.

مدیر حوزه علمیه فارس از تدوین شیوه نامه آموزشی برای آموزش مجازی طلاب و حضور و غیاب آن ها خبر داد و افزود: پس از ارائه دروس باید طلاب به سوالات اساتید پاسخ دهند.

وی تعطیلات را فرصت مناسبی برای فعالیت های پژوهشی دانست و اظهار کرد: یکی از برنامه های طلاب در تعطیلات کرونایی آماده سازی تقریر برای دروس مختلف است.

حجت الاسلام استوار میمندی با بیان اینکه شیوه نامه آموزشی تدوین شده در حوزه علمیه فارس موجب افزایش فعالیت علمی طلاب شده است، ابراز کرد: این شیوه نامه آموزشی در حوزه علمیه دیگر استان ها مانند اصفهان مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیر حوزه علمیه فارس با اشاره به اینکه طلاب نباید لحظه ای را بدون مطالعه بگذرانند، تصریح کرد: طلاب باید از فرصت به دست آمده در جهت ارتقای علمی خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مردم نباید در شرایط فعلی به شایعات توجه کنند، خاطر نشان کرد: طلاب در آرام کردن فضای جامعه که درگیر با جنگ روانی است، همت کنند./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
ارسال نظرات