۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۶۴۱۳۱۹
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی:

ارتباط آموزش و پرورش با روحانیت تقویت شود

ارتباط آموزش و پرورش با روحانیت تقویت شود
نماینده ولی فقیه در لرستان به رسالت تربیتی آموزش و پرورش در کنار امر آموزش اشاره کرد و گفت: برای نقش آفرینی در این زمینه ارتباط با روحانیت تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، شب گذشته در دیدار با اوحدی، معاون پارلمانی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، در بیت امام جمعه خرم آباد، گفت: لرستان مرکز تدین است و همواره در راه نظام اسلامی در صف اول بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه استان لرستان خاستگاه علما، فقها، اندیشمندان و فرهیختگان در علوم و فنون مختلف است، اذعان داشت: مسؤولان کشوری باید توجه بیشتری به این استان داشته باشند.

وی با اشاره به رسالت آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت نسل امروز افزود: برای نقش آفرینی در عرصه تعلیم و تربیت و رشد علمی و اخلاقی در کنار هم، باید ارتباط آموزش و پرورش با روحانیت تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان در آموزش و پرورش تأکید کرد و اظهار داشت: آموزش و پرورش با توجه به وظیفه سنگینی که بر دوش دارد، همواره نیازمند برنامه ریزی مدون است.

وی بیان کرد: همکاری بین حوزه های علمیه، روحانیت و آموزش و پرورش در راستای تقویت ایمان و بینش اعتقادی مؤثر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت ارتقای کیفیت و رشد کمیت در انجام برنامه های تربیتی و فرهنگی تأکید کرد و اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات