۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۴۰۷۴۹
امام جمعه اهل سنت بیرجند:

حضور مردم در انتخابات نظام اسلامی را بیمه و تبلیغات دشمنان را خنثی می‌‌کند

حضور مردم در انتخابات نظام اسلامی را بیمه و تبلیغات دشمنان را خنثی می‌‌کند
امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: حضور پرشور مردم امروز تبلیغات دشمنان اسلام را خنثی و نظام جمهوری اسلامی را بیمه می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، مولوی غلامحیدر فاروقی، امام جمعه اهل سنت بیرجند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است و باید شهروندان این را مدنظر قرار دهند.

وی گفت: شهروندان بر شناخت و انتخاب نماینده اصلح دقت کنند و نماینده‌ای شایسته مجلس نظام جمهوری اسلامی بوده که از دروغ و تهمت پرهیز کند و در اختلاس شریک نباشد.

امام جمعه اهل سنت بیرجند افزود: یک نماینده اصلح و شایسته نباید دزدی و خیانت کند و همیشه به فکر مردم باشد و نماینده اصلح فردی مومن، متقی و پیرو دستورات خدا و ائمه است.

مولوی فاروقی تصریح کرد: دشمنان برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای نقشه می‌کشد که در این جهت نیز مشارکت مردم از دوران‌های گذشته بسیار مهم‌تر است.

وی ادامه داد: حضور اهل سنت نه تنها امسال بلکه از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز در تمام انتخابات پرشور بوده است و حضور پرشور مردم امروز تبلیغات دشمنان اسلام را خنثی و نظام جمهوری اسلامی را بیمه می‌کند.

امام جمعه اهل سنت بیرجند با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در انتخابات مشت محکمی به دهان دشمنان اسلام است، خاطرنشان کرد: هر چقدر مردم در انتخابات حضور پررنگ‌تری داشته باشند عزت و اقتدار کشور بالاتر می‌رود.

مولوی فاروقی اظهار کرد: دشمنان تبلیغات زیادی بر علیه نظام دارد و اینگونه تبلیغ می‌کند که مردم از نظام و انقلاب اسلامی برگشته‌اند که حضور مردم سبب استحکام جامعه اسلامی می‌شود.

وی افزود: وحدت شیعه و سنی در استان مثال زدنی است و با رشادت‌های تمام مسؤولان وحدت نمونه‌ای را در استان مشاهده می‌کنیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات