۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۳۸۵۸۷
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۹۰ نقطه خراسان شمالی برگزار می‌شود

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۹۰ نقطه خراسان شمالی برگزار می‌شود
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مراسم گرامیداشت و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۹۰ نقطه این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر، از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در بیش از 90 نقطه از استان خبر داد و افزود: مراسم راهپیمایی مرکز استان (بجنورد) ساعت 9 و سی دقیقه صبح از میدان شهید آغاز و برنامه‌ها در مقابل مصلای امام خمینی (ره) ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی، رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در راهپیمایی 22 بهمن بجنورد به‌عنوان سخنران مرکز استان خبر داد.

حجت الاسلام سالاری ضمن تجلیل از اعضای ستاد دهه فجر استان گفت: به همت تمامی اعضا و کارگروه‌ها قبل از شروع ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های ستاد ثبت شده و قابل‌ احصا و ارائه بود و طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرکز جزء معدود استان‌هایی بودیم که برنامه‌های دهه فجر را ارائه کردیم.

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر استان با بیان اینکه عزت و عظمت این انقلاب به برکت حضور مردم در صحنه بوده است، گفت: حضور مردم در صحنه همواره ضامن امنیت و اقتدار کشور بوده و این حضور همواره تکیه‌گاه مطمئن و محکمی برای این نظام الهی است.

حجت‌الاسلام سالاری بیان داشت: در شرایط حساس کنونی که دشمن از هیچ حربه‌ای برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب فروگذار نمی‌کند؛ باید تریبون داران دو عامل را مدنظر بگیرند؛ یکی وحدت عمومی و دیگری بسترسازی برای شورآفرینی و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن.

وی با این بیان که بعضاً نسبت به جنگ رسانه‌ای و اغوای دشمن غفلت کرده و بی‌اعتنا بودیم، گفت: دشمنان انقلاب با بزرگنمایی کاستی‌ها و ضعف در تبلیغات و فضاسازی سعی دارند بین انقلاب و مردم شکاف ایجاد کند و کم‌رنگ شدن تبلیغات را نشان از دلسردی مردم جلوه کند.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص فضاسازی ایام دهه فجر گفت: طبق فرموده معظم له اگر از لحاظ اعتبار محدودیت داریم می‌توانیم با حضور مثمر و اثرگذار در فضای مجازی شرایط را تغییر دهیم و با تزریق امید و نشاط به روش هنرمندانه مردم را برای فضاسازی و تبلیغات ترغیب و تشویق کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با گلایه از ضعف در فضاسازی، اظهار داشت: با وجود این‌که مردم همیشه حضور چشمگیر داشته‌اند و هیچ‌گاه صحنه را خالی نگذاشته‌اند نباید ما با سهل‌انگاری آب به آسیاب دشمن بریزیم و ناخواسته خوراک تبلیغاتی دشمنان را فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام سالاری با تمجید از مراسم معنوی انقلاب اسلامی و مسجد در گام دوم که از ابتدای ایام دهه فجر هر شب در حال برگزاری است افزود: حضور مدیران و مسؤولان در این مناسبت‌ها موجب دلگرمی مردم خواهد شد.

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی اظهار داشت: ما همچون گذشته به هیچ فرد، حزب و گروهی اجازه سوءاستفاده از تریبون مراسمات انقلاب را نخواهیم داد؛ چراکه مراسمات انقلاب اسلامی نه حزبی است و نه جناحی است و برای ما مهم حفظ اصل نظام است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات