۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۳۶۱۸۷
نماینده ولی فقیه در مازندران:

تفکر انقلابی و روحیه جهادی راه پیشرفت کشور است

تفکر انقلابی و روحیه جهادی راه پیشرفت کشور است
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، راه پیشرفت کشور را تفکر انقلابی و روحیه جهادی دانست و گفت: با بهره گیری از این تفکر و روحیه می‌توان از همه مشکلات و بحران‌ها عبور کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مجموع مدیران وزارت دفاع استان با بیان این که استقلال و عدم وابستگی را یکی از شاخصه‌های نهاد‌های نظامی دانست و خاطرنشان کرد: عدم وابستگی موجب محفوظ و امین ماندن این نهاد مهم کشور خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت حمایت و تقویت نیرو‌های مسلح کشورمان تأکید کرد و افزود: تقویت نیرو‌های مسلح به طور حتم موجب اقتدار و عظمت نظام و کشور در عرصه‌های مختلف خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، داشتن سلامت را یکی دیگر از شاخصه‌ها و ویژگی‌های مهم نیرو‌های مسلح کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: وجود این شاخصه مهم یکی از عوامل مهم پیشرفت‌های صورت گرفته در نیرو‌های مسلح کشورمان است.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که در چهل سال اخیر شاهد پیشرفت‌های بسیار قابل توجهی در بخش لشکری بودیم که باعث عزت و اقتدار کشورمان در دنیا شده است، تصریح کرد: اما متأسفانه در بخش کشوری ضعف‌هایی وجود دارد که باید اصلاح شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که امروز در صنعت نظامی به یک خودکفایی ارزشمندی دست پیدا کردیم که نتیجه بهره گیری از توان داخلی بوده است، بیان داشت: علیرغم تحریم‌های گسترده دشمن علیه کشورمان، اما در چهار دهه اخیر شاهد پیشرفت‌های گسترده‌ای در صنایع دفاعی کشور بودیم.
 
وی با اشاره به این که دشمن از این همه پیشرفت و توسعه در عرصه دفاعی و نظامی متحیر و متعجب است، خاطرنشان کرد: این پیشرفت‌ها نتیجه خودباوری جوانان انقلابی و متعهد کشورمان و بر پایه بهره گیری از توان داخلی به دست آمده است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که متخصصان جوان کشورمان با تفکر و مدیریت انقلابی و جهادی ناو جنگی می‌سازند، افزود: اما متأسفانه در صنایع داخلی کشور از ساخت یک خودروی مناسب عاجز هستیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که راه پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف تفکر انقلابی و روحیه جهادی است، تصریح کرد: با بهره گیری از این تفکر و روحیه می‌توان از همه مشکلات و بحران‌ها عبور کرد.
 
امام جمعه ساری با اشاره به ناکامی دشمن در اجرای پروژه نفوذ در بخش نظامی و دفاعی کشورمان، خاطرنشان کرد: دلیل این شکست دشمن نگاه اعتقادی و معنوی است که فعالان این حوزه نسبت به رسالت خود دارند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات