۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۳۶۰۱۸
حجت الاسلام خوبانی:

تخریب شورای نگهبان با هدف انحراف افکار عمومی از بی تدبیری ها در کشور است

تخریب شورای نگهبان با هدف انحراف افکار عمومی از بی تدبیری ها در کشور است
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به مواضع غیر اصولی برخی افراد در خصوص عملکرد شورای نگهبان، آن را تلاشی بیهوده در جهت سرپوش گذاشتن بر عملکرد ضعیف خود در سایر بخش‌ها دانست.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به مواضع غیر اصولی برخی افراد در خصوص عملکرد شورای نگهبان، آن را تلاشی بیهوده در جهت سرپوش گذاشتن بر عملکرد ضعیف خود در سایر بخش‌ها دانست.
 
وی با بیان این که عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخابات کاملاً شفاف و روشن است، افزود: زیر سؤال بردن تلاش‌ها و مجاهدت‌های این نهاد انقلابی حرکت در مسیر دشمن است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی‌ها در داخل کشور در تخریب و تضعیف نهاد‌های انقلابی با دشمن همگام و همراه می‌شوند، خاطرنشان کرد: این گونه اقدامات دشمن شاد کن خواسته و ناخواسته ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب است.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که شورای نگهبان دژی مستحکم در برابر نااهلان و بیگانگان است، افزود: شورای نگهبان به عنوان چشمان تیز بین نظام اسلامی نخواهد گذاشت افراد و جریان‌هایی که با انقلاب و نظام اسلامی زاویه دارند وارد مراکز حساس کشور شوند.
 
وی، موضع گیری غیر اصولی علیه شورای نگهبان را نوعی فرافکنی و فرار به جلو از سوی برخی مسؤولان دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که خط تخریب این نهاد انقلابی را دنبال می‌کنند به دنبال انحراف افکار عمومی از مشکلاتی هستند که به واسطه عدم مدیریت صحیح و بی تدبیری ها در کشور حاصل شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شورای نگهبان حافظ انقلاب و نظام اسلامی است، تصریح کرد: اگر تلاش‌ها و مجاهدت‌های این نهاد انقلابی نبود امروز بسیاری افراد نااهل در مناسک مهم مدیریتی کشور حضور داشتند.
 
وی با اشاره به این که نقش شورای نگهبان در صیانت از اسلام، انقلاب و قانون اساسی بسیار حائز اهمیت است، بیان داشت: فشار‌ها و هجمه‌ها علیه این دژ مستحکم انقلاب اسلامی نمی‌تواند این نهاد انقلابی را از مسیر اصلی خود منحرف کند.
 
حجت الاسلام خوبانی، حمایت امام راحل، مقام معظم رهبری و عموم مردم از شورای نگهبان را سرمایه و پشتوانه بسیار ارزشمندی برای این نهاد انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: این حمایت ها، موجب شده شورای نگهبان در عمل به وظایف ذاتی خود گام‌های مستحکم تری بردارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که شورای نگهبان همواره بدون توجه به غوغاسالاری و تبلیغات دروغین در داخل و خارج به وظایف ذاتی خود عمل خواهد کرد، بیان داشت: اظهارات برخی‌ها در داخل کشور نمی‌تواند از اقتدار و صلابت شورای نگهبان بکاهد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات