۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۹۸۳۹۹
امام جمعه رشت:

مطالبه مردم انقلابی کشور، «نه» مجمع تشخیص به آمریکا و اروپا است

مطالبه مردم انقلابی کشور، «نه» مجمع تشخیص به آمریکا و اروپا است
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مطالبه و انتظار مردم انقلابی کشورمان نه مجمع تشخیص مصلحت نظام به آمریکا و اروپا در بررسی لوایح است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه هاب عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به جایگاه متزلزل خانواده در دنیای غرب اشاره کرد و گفت: خانواده جایگاه واقعی خود را در غرب از دست داده و به پایین‌ترین حد ممکن رسیده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در ادامه سخنان خود به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و آن بانوی نمونه اسلام را الگویی برای بانوان دانست و خاطرنشان کرد: بهره گیری از سیره عملی آن حضرت به طور حتم موجب رشد و تعالی دینی و معنوی جامعه اسلامی خواهد شد.
 
وی مشکلات اجتماعی و ولنگاری‌های موجود در جامعه امروز را ناشی از فاصله گرفتن از سیره حضرت زهرا (س) دانست و تصریح کرد: خانواده‌ها در جامعه اسلامی باید در تربیت فرزندان خود سیره عملی اهل بیت (ع) را مورد توجه قرار دهند تا شاهد تربیت فرزندانی دیندار و مؤمن باشند.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنان خود به مواضع اروپایی‌ها در قبال ایران اسلامی و عملکرد آن‌ها در برجام اشاره کرد و با بیان این که مقام معظم رهبری در خصوص عدم اعتماد به اروپا هشدار دادند، گفت: مسؤولان باید در برخورد با اروپایی‌ها احتیاط بیشتری کنند.
 
امام جمعه رشت با اشاره به اعتراف صدر اعظم آلمان در خصوص اشتراکات اروپا با آمریکا، افزود: بر اساس گفته‌های این مسؤول اروپایی تفاوت آن‌ها با آمریکا تنها در تاکتیک است، اما در راهبرد و اشتراک دارند.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که به طور حتم مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی لوایح مورد نظر این اظهار نظر‌ها و عملکرد اتحادیه اروپا را در نظر خواهد گرفت، بیان داشت: مطالبه و انتظار مردم انقلابی کشورمان نه مجمع تشخیص مصلحت نظام به آمریکا و اروپا است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری اشاره کرد و با بیان این که همه مسؤولان وظیفه دارند درجهت تحقق مطالبات رهبری بیشتر تلاش کنند، گفت: به طور حتم عمل به مطالبات مقام معظم رهبری موجب پیشرفت و تعالی ایران اسلامی خواهد بود./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات