۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۵۹۸۱۷۳
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر تأکید کرد؛

ضرورت پرهیز از برخورد شعاری مسؤولان با بیانیه گام دوم انقلاب

ضرورت پرهیز از برخورد شعاری مسؤولان با بیانیه گام دوم انقلاب
حجت الاسلام خوبانی گفت: مسؤولان و مدیران کشور از برخورد شعاری با بیانیه گام دوم انقلاب به شدت پرهیز کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر امروز در نشست بصیرتی که در این مدرسه برگزار شد به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و آن را فرصت ارزشمندی برای جهش‌های بزرگ برای کشور دانست.
 
وی با بیان این که امیدواریم مسؤولان و مدیران کشور از برخورد شعاری با این بیانیه مهم به شدت پرهیز کنند، افزود: همه بند‌ها و محور‌های این بیانیه باید جزء اولویت‌های دولت و مسؤولان کشور قرار گیرد.
 
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که متأسفانه در طول سال‌های اخیر مسؤولان در مسائلی نظیر اقتصاد مقاومتی عملکرد و کارنامه خوبی از خود نشان ندادند، بیان داشت: علمکرد ضعیف مسؤولان در موضوع اقتصاد مقاومتی موجب بروز مشکلاتی امروز در اقتصاد کشورمان شده است.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که مقام معظم رهبری در طی سال‌های اخیر همواره بهترین مسیر را برای پیشرفت و توسعه کشور نشان دادند، افزود: اما مسؤولان آن طور که شایسته بود عمل به وظیفه نکردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری باید جزء اولویت‌های نخست مسؤولان قرار گیرد، بیان داشت: نگاه جامع رهبری به موضوعات کلان کشور موجب ارائه بهترین راهکار و راهبرد برای برون رفت از مشکلات شده است.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که انتظار از مسؤولان عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در همه بخش‌ها و حوزه‌ها است، تصریح کرد: امروز پیشرفت حاصل شده در بسیاری از بخش‌های مهم و استراتژیک کشور را مدیون و مرهون هدایت‌های مقام معظم رهبری هستیم.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که با عمل به محور‌های مختلف بیانیه گام دوم می‌توان از بسیاری از مشکلات و بحران‌های احتمالی عبور کرد، افزود: باید در گام دوم انقلاب با شناخت بهتر ظرفیت‌های موجود در جهت رفع مشکلات گام برداشت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز حفظ انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین وظایف بخش‌های مختلف است، خاطرنشان کرد: با عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری می‌توان گام‌های استواری در دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام برداشت./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات