۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۵۹۸۳۶۴
آیت الله طه محمدی:

تبعیت از رهبری بر همه واجب است

تبعیت از رهبری بر همه واجب است
امام جمعه همدان تبعیت از فرامین رهبری را وظیفه مسؤولان و دلسوزان نظام دانست و گفت: هر زمان مقام ولایت امر بفرماید بر ما واجب است که آن را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان امروز در دیدار فعالان حزبی استان همدان با بیان اینکه بسیاری از موضوعات را باید مردم بدانند خاطر نشان کرد: برای مدیران معیار نباید جناح و حزب باشد بلکه باید بر روی افراد و عملکردشان حساب باز کنیم.

وی ادامه داد: بنده نه اصولگرا هستم و نه اصلاح طلب ما تنها خط ولایت و انقلابی و غیر انقلابی را قبول داریم و این مرز تشخص افراد و تایید صلاحیت آنها است.

امام جمعه همدان به تشریح عملکرد خود در جهت ایجاد آرامش در استان همدان پرداخت و گفت: بنده معمولا شب سال نو میلادی به کلیساهای همدان می روم تا آن ایام را به انها تبریک بگویم.

وی تصریح کرد: در یکی از این دیدارها یکی از عزیزان مسیحی گفته بود که لذت بخش ترین لحظه عمرم زمانی بود که نماینده ولی فقیه در کلیسا به من دست داد.

آیت الله طه محمدی با اشاره به این که باید دوستی و محبت را در جامعه گسترش دهیم بیان داشت: این ثبات و آرامشی که امروز در همدان حاکم است باید گفت که در طول تاریخ این شهر اولین باری است که مردم آن را تجربه می کنند.

وی تبعیت از فرامین رهبری را وظیفه همه مسؤولان و دلسوزان نظام عنوان کرد و گفت: هر زمان مقام ولایت امر بفرماید بر ما واجب است که آن را انجام دهیم حتی اگر این فرمان حضور در روستایی به جمعیت پنج خانوار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان تاکید کرد: ما از روی حضرت آقا شرمنده ایم که در این مدت بسیار حامی ما بودند و این بالاترین افتخار برای هر فردی است که نایب امام زمان و ولی امر مسلمین جهان از او حمایت کند./979/پ210/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات