۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۵۹۸۰۹۳
حجت الاسلام حاتم نیا:

گام دوم چراغ راه آینده انقلاب است

گام دوم چراغ راه آینده انقلاب است
امام جمعه بهار گفت: دربیانیه گام دوم انقلاب هفت قدم امید بخش برای جوانان ترسیم شده است که از آن ها می توان به عنوان چراغ راه آینده کشور نام برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان, حجت الاسلام حبیب الله حاتم نیا امام جمعه بهار صبح امروز در جمع طلاب با اشاره به بیانیه رهبر انقلاب خاطر نشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب حضرت آقا هفت قدم امید بخش را برای جوانان ما ترسیم کرده اند که از آن ها می توان به عنوان چراغ راه آینده کشور نام برد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در خصوص سفارشات به جوانان همه جوانب را در نظر گرفته است و تبیین کردن نکته ها و کلید واژه های این بیانیه تاریخی برای جوانان و نسل جدید از مهم ترین اولویت های کشور است.

حجت الاسلام حاتم نیا بیانیه گام دوم را بسیار امید آفرین دانست و گفت: اگر به درستی به فرمایشات رهبری عمل کنیم می توان زمینه تحول عظیم در روند پیشرفت کشور را رقم زد.

وی تاکید کرد: اهالی قلم و علم باید در کنار یکدیگر سیاست های رهبری را برای مردم و به ویژه جوانان شرح دهند تا کمبودی از این نظر در کشور احساس نشود.

امام جمعه بهار حوزه علمیه را مادر انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: هر کلامی که رهبر معظم انقلاب خطاب به ملت ایران می فرمایند حوزه های علمیه باید در خط مقدم و پیشقراولان اجرای آن باشد.

وی خطاب به طلاب یادآور شد: همان طور رهبری در این بیانیه بارها بر اهمیت اعتماد به جوانان تاکید داشتند ما نیز موظفیم با اطاعت از فرامین ولی امر مسلمین جهان در این مسیر گام برداریم و با اعتماد و میدان دادن به جوانان آنها را برای حضور در اجتماع آماده کنیم.

این استاد حوزه با اشاره به نحوه رفتار امام علی(ع) با جوانان تصریح کرد: حضرت علی (ع) بارها به امام حسن (ع) می فرمودند قلب جوانان همچون زمین نرم آماده پذیرش هر بذری را دارد بنابراین باید با کاشت خوبی ها بهترین آینده را برداشت کنیم./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات