۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۵۹۸۰۷۰
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «فلسفه انقلاب اسلامی»

انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «فلسفه انقلاب اسلامی»
در این پژوهش پس از تبیین ماهیت، مبانی تاریخی و اعتقادی انقلاب اسلامی، به بررسی جریان‌های فکری سیاسی پیش از انقلاب اسلامی پرداخته شده است.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «فلسفه انقلاب اسلامی» اظهار داشت: این کتاب به پیشینه، عوامل، اهداف انقلاب اسلامی و گفتمان‌های پس از انقلاب پرداخته است.

وی گفت: در این پژوهش پس از تبیین ماهیت، مبانی تاریخی و اعتقادی انقلاب اسلامی، به بررسی جریان‌های فکری سیاسی پیش از انقلاب اسلامی پرداخته شده و در ادامه، اهداف و غایات انقلاب اسلامی، از جمله اهداف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: ارکان و عوامل شکل‌گیری انقلاب اسلامی، تبیین و تحلیل تحولات ساختاری در نظام سیاسی پس از انقلاب اسلامی، تبیین فراگفتمان انقلاب اسلامی و خرده‌گفتمان‌های نظام (ملی‌گرایی لیبرال، آرمان گرایی، سازندگی، اصلاحات، اصول‌گرایی و اعتدال‌گرایی) و آینده انقلاب اسلامی، از دیگر مباحثی است که در این کتاب مورد کنکاش قرار گرفته است.

وی به معرفی کتاب «فلسفه انقلاب اسلامی» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته محمد حقی است که در جامعه المصطفی العالمیه تهیه شده و در انتشارات مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی (ص) به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «فلسفه انقلاب اسلامی» با ۴۰۰ صفحه به زبان فارسی و به قیمت ۱۸۵۰۰ تومان در سال ۱۳۹۵ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت ۸۰۰۰ تومان منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند.

برای دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب می‌توانید اینجا کلیک کنید. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات