۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۵۹۵۵۳۲
در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد؛

کتاب «بررسی تهدید های جریان های تکفیری علیه گفتمان انقلاب اسلامی»

کتاب «بررسی تهدید های جریان های تکفیری علیه گفتمان انقلاب اسلامی»
نسخه الکترونیکی کتاب «بررسی تهدید های جریان های تکفیری علیه گفتمان انقلاب اسلامی» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «بررسی تهدید‌های جریان‌های تکفیری علیه گفتمان انقلاب اسلامی» اظهار داشت: این کتاب با هدف پاسخگویی به این خلأ پژوهشی نوشته شده و توضیح می‌دهد که جریان‌های تکفیری چه تهدید‌هایی علیه گفتمان انقلاب اسلامی دارند و این تهدیدات چه ابعادی داشته و برای مقابله با این تهدیدات چه باید کرد.
وی گفت: این کتاب تهدید‌های جریان‌های تکفیری علیه گفتمان انقلاب اسلامی را تحلیل و بررسی می‌کند و راهبرد‌ها و راهکار‌هایی را برای مقابله با این تهدید‌ها ارائه کرده است.
مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: تهدید‌های جریان‌های تکفیری اگرچه در ابعاد و عرصه‌های مختلف، از جمله سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، نظامی و... قابل بحث و بررسی است، لکن در این کتاب، تهدید‌ها در ابعاد فرهنگی ـ سیاسی بررسی می‌شود.
وی به معرفی کتاب «بررسی تهدید‌های جریان‌های تکفیری علیه گفتمان انقلاب اسلامی» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته محمد حقی است که در جامعه المصطفی العالمیه تهیه شده و در انتشارات مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی (ص) به چاپ رسیده است.
پهلوانی افزود: کتاب «بررسی تهدید‌های جریان‌های تکفیری علیه گفتمان انقلاب اسلامی» با ۲۰۷ صفحه به زبان فارسی و به قیمت ۱۶۰۰۰ تومان در سال ۱۳۹۷ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت ۷۰۰۰ تومان منتشر کرده است.
وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند.
برای دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب می‌توانید اینجا کلیک کنید. /۸۲۲/ت 303/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات