۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۵۰۸۶۴۵

فراخوان سومین جشنواره طنز «سوهان روح» منتشر شد

سومین جشنواره استانی طنز مکتوب «سوهان روح» در بخش‌های شعر، نثر و گویش قمی برگزار می‌شود.
سوهان روح

به گزارش خبرگزاری رسا، سومین جشنواره استانی طنز مکتوب «سوهان روح» با مشارکت حوزه هنری قم و سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم در بخش‌های شعر، نثر و گویش قمی برگزار می‌شود.

این جشنواره با موضوعات آزاد و شهروندی و دو موضوع ویژه هجو آل سعود و حامیان تروریسم بر گزار می شود و مهلت ارسال آثار تا 20 مرداد 1396 خواهد بود.

گفتنی است، جوایز این جشنواره عبارت از تندیس جشنواره، سوهان مرغوب و مبلغ ده میلیون ریال برای آثار اول؛ تندیس جشنواره، سوهان مرغوب و مبلغ هفت میلیون ریال برای آثار دوم؛ تندیس جشنواره، سوهان مرغوب و مبلغ پنج میلیون ریال برای آثار سوم؛ سوهان مرغوب و مبلغ دو میلیون ریال برای سه اثر قابل تقدیر و تندیس جشنواره، سوهان مرغوب و مبلغ پنج میلیون ریال برای 4 اثر برتر دربخش‌های موضوع ویژه و گویش قمی است.

شایان ذکر است آثار ارسالی نباید در دیگر جشنواره‌های طنز شرکت داده و یا در محفل «قمپز» حائز رتبه شده باشد و هیچ محدودیتی در تعداد آثار و قالب‌های ادبی وجود ندارد و شرکت هم‌زمان در بخش‌های مختلف بلامانع است.

علاقه مندان می توانند برای آثار خود را به نشانی قم، خیابان شهدا (صفاییه) ، کوچه 23 ، پلاک 8 واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان قم یا ارسال به رایانامه sohan.roh@gmail.com ارسال کنند./843/د۱۰۲/س

ارسال نظرات