۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۳۲۱۰۴۴
در راستای تجلیل از فعالان قرآنی؛

همایش «وفاق و سپاس» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای تجلیل از فعالان قرآنی همایش «وفاق و سپاس» در چهارمحال و بختیاری برگزار و فعالان برتر این حوزه معرفی و تجلیل خواهند شد.
مهدي پرتويي

مهدی پرتوی، رییس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، اظهار داشت: در راستای تجلیل از فعالان قرآنی همایش «وفاق و سپاس» در چهارمحال و بختیاری برگزار و فعالان برتر این حوزه معرفی و تجلیل خواهند شد.

 

رییس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری با اشاره اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه به ویژه نسل جدید تصریح کرد: در این همایش بیش 150 فعال برتر قرآنی مورد تجلیل قرار می گیرند.

 

وی با بیان این که مربیان و فعالان در حوزه قرآن کریم نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ تلاوت قرآن مجید در بین نوجوانان و جوانان دارند، بیان داشت: همایش «وفاق و سپاس»  20 اسفندماه امسال با حضور مسؤولان استانی در مجتمع فرهنگی‌ و رفاهی لاله شهرکرد برگزار می‌شود.

 

پرتوی همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی تربیت‌ معلم در شهرستان بروجن خبر داد و گفت: در راستای شناسایی نیروهای مستعد برای تدریس و آموزش قرآن کریم در رده سنی پیش ‌دبستانی دوره‌های آموزشی تربیت‌ معلم در این شهرستان اجرا می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: تربیت مربیان قرآن در رده سنی پیش‌دبستانی نقش مهی در انتقال درست مهارت‌های تلاوت قرآن کریم در این قشر دارد و از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است که باید بدان توجه شود.

 

رییس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اجرای نظام جامع و هماهنگ آموزش قرآن ‌کریم از اهداف دیگر اجرای این طرح آموزشی در شهرستان بروجن است./9457/303/ب3

 

ارسال نظرات