۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۵۰۳۱۷
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر:

طرح تربیت حافظان قرآنی در بوشهر اجرا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر گفت: طرح تربیت حافظان قرآنی در بوشهر اجرا می شود.
قرآن کريم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام مرتضی محمدیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر پیش ازظهر امروز چهارشنبه در نشستی با اصحاب رسانه از اجرای طرح تربیت حافظان قرآنی، طرح آرامش بهاری و سوگواری یاس نبوی در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: باتوجه به تراکم جمعیت، برنامه آرامش بهاری در امامزادگان و سواحل بوشهر برگزار می شود.
 
وی گفت: این برنامه ها با برگزاری غرفه هایی با حضور تعدادی از روحانیان برای پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاور خانواده و غرفه کودک در سواحل بوشهر تدارک دیده شده است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با بیان اینکه در سال های گذشته این برنامه ها تاثیرگذاری خوبی داشته است، افزود: در پارک شغاب یک مجموعه پنج نفره، در هتل پرواز یک مجموعه سه نفره و همچنین در سواحل گناوه نیز یک مجموعه جهت پاسخگویی به شبهات مسائل شرعی، مشاوره خانواده و برنامه های مختص کودکان و نوجوانان درایام تعطیلات مستقر است.
 
حجت‌الاسلام محمدیان اضافه کرد: در امامزادگان نیز برنامه ای تحت عنوان آرامش بهاری با توجه به تعدد جمعیت و با توجه به تناسب حجم جمعیت سال های گذشته با همین کیفیت روحانیان متخصص مستقر هستند.
 
وی از برگزاری مراسماتی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: جهت زمینه حضور مردم در بقاع متبرکه و امامزاده ها برنامه هایی تحت عنوان سوگواره یاس نبوی که از دوم فروردین ماه در امامزاده ها و خیمه های معرفتی برپا و با انتشار خطبه های حضرت فاطمه(س) در بین مردم، مسابقه ای برگزار می شود./833/د101/ب4
ارسال نظرات