۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۲۱۴۳۶۵
همزمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی باشکوه روز قدس در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مردم روزه دار استان اردبیل با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس اتحاد و همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود را از اعمال ددمنشانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
راهپيمايي روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، مردم روزه دار و ولایتمدار استان اردبیل با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، اتحاد و همبستگی خود را از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.
 

روزه داران اردبیلی از پیر و جوان و زن و مرد یکپارچه برای تحقق ابتکار حضرت امام خمینی (ره) و لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین غزه و از بین رفتن رژیم غاصب صهیونیستی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.
 

مردم اردبیل با شعارهای کوبنده خود، وحدت امت اسلامی را عامل پیروزی ملت فلسطین در مقابل صهیونیست ها دانسته و حمایت خود را از مقاومت ملت فلسطین تا رهایی قدس شریف از چنگال اسرائیل غاصب نشان دادند.
  

حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در مسیر راهپیمایی به خبرنگاران گفت: امسال روز جهانی قدس با توجه به تلاش های رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای غربی در ایجاد اختلاف شدید در جهان اسلام و  حمله وحشیانه به غزه و کشتار هزاران زن و کودک بی دفاع در این کشور از اهمیت فراوانی برخوردار است که مردم با درک عمیق این مساله حضور پرشورتر از سال های قبل در راهپیمایی امسال دارند.
 

وی افزود: مسلمانان می توانند با حفظ وحدت و همدلی نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند چرا که جبهه استکباری از وحدت و همدلی امت اسلامی در هراس و نگرانی است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: رژیم جعلی صهیونیسم سال هاست با تشکیل یک حکومت نفرت آمیز قلب جهان اسلام را دچار التهاب کرده که برای از بین بردن این جرثومه فساد و تباهی به یک قیام و نهضت عظیم عالم اسلام نیاز داریم تا برای همیشه این رژیم مستبد از روی زمین و تاریخ بشریت برداشته شود.

وی گفت: اگر چه امروز غرب با هوچی گری می خواهد خود را کدخدای جهان نشان دهد اما تمام اینها جز حبابی بر روی آب نیست و هر روز که می گذرد افول غرب را بیشتر از پیش شاهد می شویم.

حجت الاسلام ستوده، خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت حزب الله لبنان، حماس و جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی خود زمینه ساز پیروزی و بیداری اسلامی و نابودی رژیم جعلی صهیونیست است.

حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، نیز در این راهپیمایی، از رژیم صهیونیستی به عنوان جلاد و قصاب بشریت در عصر معاصر یاد کرد و گفت: این ظلم و تعدی بیش از 60 سال است که در منطقه اوج نفرت را علیه مستکبران روزگار فراهم کرده و تنها رمز موفقیت و رهایی ملت مظلوم فلسطین از این همه خون‌آشامی تاکید بر اصل مقاومت و ایستادگی همه جانبه است چرا که در قرآن کریم نیز وعده صابران و آزادیخواهان جز وارث شدن زمین اعلام نشده است.

 

این مسؤول مساله فلسطین را اولویت جهان اسلام و نیاز اورژانسی برای حل و فصل سریع‌تر این مشکلات و نارسایی‌ها اعلام کرد و ادامه داد: دین یهود و صهیونیسم تفاوت فاحشی با هم دارند چرا که نمی‌توان صهیونیسم را به طرفداران دین یهود نسبت داد چرا که صهیونیسم دست به تعدی، تجاوز و غارت می‌زند در حالی که در دین یهود چنین امری تقبیح شده است.

حجت الاسلام کاملی فر، مظلومیت غزه را نشان از حقانیت ملت‌های مسلمان منطقه دانست و گفت: همانطوری که در جنگ 22 روزه قبلی در غزه صهیونیسم به خاک مذلت افتاد این بار نیز غزه به آوردگاه رسوایی اسرائیل و مدعیان دروغین حقوق بشر تبدیل خواهد شد.

 

 گفتنی است، مردم روزه دار شهرهای مختلف استان اردبیل با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در روز جهانی قدس حضوری گسترده داشته و پایبندی خود را به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته و به حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند./937/پ201/ب

ارسال نظرات