۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۱۳۹۵۸

جلد دوم شاهدان روحانی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ دومین جلد کتاب شاهدان روحانی یادنامه ده شهید روحانی شاخص استان اصفهان منتشر شد.
شهداي روحاني


حجت الاسلام حسین طیبی‌فر، مسؤول جوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج)، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان با اشاره به انتشار اولین جلد از کتاب شاهدان روحانی در مهرماه سال 88، گفت: این کتاب با هدف معرفی اجمالی شهدای طلبه و روحانی اصفهان منتشر شد.

وی با بیان اینکه از مجموع 4 هزار شهید طلبه و روحانی کشور 590 شهید به اصفهان اختصاص دارد، ادامه داد: استان اصفهان بیشترین تعداد شهید طلبه و روحانی را به خود اختصاص داده است.

حجت الاسلام طیبی فر ابراز داشت: در اولین کتاب شاهدان روحانی که در اولین کنگره شهدای طلبه و روحانی منتشر شد زندگی نامه اجمالی 543 نفر از شهدای طلبه و روحانی شناسایی شده در آن زمان، گردآوری شد.

وی اظهار داشت: دومین جلد کتاب شاهدان روحانی به عنوان یادنامه ده شهید شاخص اصفهان همزمان با سومین کنگره شهدای طلبه و روحانی استان اصفهان منتشر شد.

مسوول جوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) ابراز داشت: کتاب حاضر به گوشه هایی از زندگی شهدایی پرداخته که نقش اول را در هدایت فکری جامعه و یا فرماندهی دفاع مقدس داشته اند، پرداخته است.

حجت الاسلام طیبی فر گفت: تجلیل از این شهدا یکی از فرایض است و ثبت لحظات درد و داغ، شادی و پیروزی و حفظ آثار تجاوز دشمن و مقاومت مردم است که به آیندگان امکان شناسایی ابعادی از این سرگذشت را خواهد داد.

گفتنی است، در کتاب شاهدان روحانی2 زندگی نامه شهیدان آیت الله سید حسن مدرس، آیت الله سید محمد حسینی بهشتی، آیت الله عطاء الله اشرفی اصفهانی، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میرلوحی نواب صفوی، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن بهشتی نژاد، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله میثمی، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی ردانی پور، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر اژه ای، حجت الاسلام و المسلمین جلال اقشار و حجت الاسلام و المسلمین رضا حبیب اللهی جمع آوری شده است.

این کتاب در 240 صفحه و یک پیوست عکس به همت کنگره شهدای طلبه و روحانی استان اصفهان منتشر شده است./965/ن602/س

ارسال نظرات