۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۰۶۶۰۶

جذب استاد حوزه در مرکز مدیریت آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ معاونت آموزش حوزه علمیه آذربایجان شرقی فراخوان جذب استاد در استان را منتشر کرد.
حجت الاسلام مشهوري، معاون آموزشي مرکز مديريت حوزه هاي علميه آذربايجان شرقي
حجت الاسلام وحدت مشهوری، معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: تقویت بنیه علمی و اخلاقی مدارس علمیه از مهم‌ترین وظایف روحانیت است که در این میان رسالت فضلا، صاحب‌نظران، اندیشمندان و اساتید حوزوی حساس‌تر به نظر می‌رسد.

وی خاطر‌نشان کرد: این معاونت به منظور تکمیل اساتید مدارس علمیه استان در سال تحصیلی 90 ـ 91 از داوطلبان تدریس در مدارس علمیه تبریز و شهرستان ها دعوت به همکاری می کند.

حجت الاسلام مشهوری با اشاره به شرایط لازم برای داوطلبان تدریس در مدارس علمیه آذربایجان شرقی تشریح کرد: اتمام پایه هشتم کتبی و شفاهی جهت تدریس در پایه های اول تا سوم، اتمام پایه دهم کتبی و شفاهی و سه سال سابقه تدریس رسمی جهت تدریس در پایه های چهارم تا ششم، اتمام پایه دهم و حداقل سه سال سابقه تحصیلی در دروس خارج و پنج سال سابقه تدریس جهت تدریس در سطوح عالی، موفقیت در مصاحبه علمی و تلبس به لباس مقدس روحانیت از مهم‌ترین شرایط پذیرش است.

معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه مصاحبه علمی از دروس پایه های مربوطه صورت خواهد گرفت، ادامه داد: تکمیل فرم تعهد، ارائه برگه ارزیابی تحصیلی و گواهی سابقه تدریس و شرکت در دروس خارج برای سطوح عالی، مدارک لازم برای نام نویسی از داوطلبان است.

حجت الاسلام مشهوری با بیان این‌که زمان مصاحبه علمی متعاقبا اعلام خواهد شد، گفت: داوطلبان می توانند برای نام نویسی و ارائه مدارک لازم به امور اساتید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی واقع در تبریز بلوار 29 بهمن طبقه دوم ساختمان کتابخانه حضرت ولی‌عصر(عج) مراجعه کنند./935/پ202/س
ارسال نظرات