۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۵۳۱۲۷۴
سپاه عامل قدرت در منطقه است؛

سخنان ائمه جمعه کشور در یک نگاه

بارزانی توبه سیاسی کند، سپاه خاری در چشم دشمنان، سپاه عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی، ايران برگ برنده نبرد با داعش در عراق و سوريه، بخشی از مهمترین سخنان ائمه جمعه کشور در این هفته است.
ائمه جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بارزانی توبه سیاسی کند، سپاه خاری در چشم دشمنان، سپاه عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی، ايران برگ برنده نبرد با داعش در عراق و سوريه، بخشی از مهمترین سخنان ائمه جمعه کشور در این هفته است که بیشتر آنان به سخنان رییس جمهور اشاره کردند و سپاه را عامل قدرت در کشور و منطقه دانستند.

امام جمعه تهران با اشاره به غیر قانونی بودن همه پرسی کردستان عراق بیان داشت بارزانی به جای برگزاری همه پرسی در کردستان عراق باید به اتحاد و همدلی مردم عراق تلاش کند و باید تحت فرمان دولت مرکزی عمل کند و بابت برگزاری این همه پرسی باید توبه سیاسی کند همچنین سخنان اخیر ترامپ را بسیار احمقانه و شرمانه توصیف کرد.

با توجه به تهمت ها و تحریم ها از سوی دشمنان نسبت به سپاه پاسداران اکثر ائمه جمعه به این موضوع اشاره و بیان داشتند سپاه عامل قدرت و اقتدار در کشور و منطقه و خاری بر چشم دشمنان است چرا که با توجه به فرموده امام(ره) که گفت اگر سپاه نبود کشور هم نبود امروز این سخن بیشتر نمود دارد بلکه باید گفت اگر سپاه نبود ثبات منطقه هم نبود و پیروزی های جبهه مقاومت کشورهای همسایه مدیون سپاه پاسداران است.

گفتنی است ائمه جمعه شهرهای مختلف به موضوعات دیگری از جمله مسأله برجام اشاره کردند که در ذیل آنها را با هم می خوانیم.

بارزانی توبه سیاسی کند

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به همه‌پرسی اقلیم کردستان عراق، گفت: مسعود بارزانی باید با تمکین از دولت مرکزی، برای این رفراندوم توبه سیاسی کرده و از مردم عراق عذرخواهی کند.

ادامه مطلب...

سپاه خاری در چشم دشمنان

امام جمعه قم هدف اصلی اتهام زنی ها علیه مسؤولان و نهادهای نظام را آسیب زدن به کشور دانست و گفت: نقشه کنونی بدخواهان نظام اسلامی بی حیثیت کردن نهادها و شخصیت های حامی ولایت است.

ادامه مطلب...

ايران برگ برنده نبرد با داعش در عراق و سوريه

نماينده ولي فقيه دركاشان، شكست داعش در عراق و سوريه را سبب نگراني آمريكا دانست و گفت: برگ برنده در عرصه نبرد با داعش در عراق و سوريه به دست كارشناسان نظامي و رزمندگان و مجاهدان ايراني است.

ادامه مطلب...

سپاه عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت ایران زیر بار هیچ ظلم و زیاده خواهی نخواهد رفت، افزود: این ملت بیش از ۳۸ سال است که تهدید، تحریم و فشارهای غرب به ویژه آمریکایی ها را تحمل کرده اند.

ادامه مطلب...

عمل به امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین اصول دین اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در قیام اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: عمل به امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم‌ترین اصول دین اسلام است.

ادامه مطلب...

فتنه ۸۸ هیچ گاه از حافظه ملت انقلابی ایران پاک نمی شود

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه فتنه ۸۸ هیچ گاه از حافظه ملت انقلابی ایران پاک نخواهد شد، گفت: در فتنه سال ۸۸ برخی سیاسیون فضا را برای حضور دشمن در کشور مهیا کردند و به نظام آسیب زدند و هنوز عده‌ ای درصدد تطهیر این ماجرا هستند در صورتی که باید به جای این کار، اشتباهات را جبران کنند.

ادامه مطلب...

دشمن از تفکر و قدرت اسلام هراسان است

امام جمعه موقت زاهدان گفت: دشمن از تفکر و قدرت اسلام هراسان بوده و به همین دلیل همواره به دنبال تضعیف آن است.

ادامه مطلب...

سپاه اساسی ترین مولفه قدرت ایران در داخل و خارج است

امام جمعه اردبیل با اشاره به ادعای رییس جمهور آمریکا در قراردادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی، گفت: سپاه اساسی ترین مولفه قدرت ایران در داخل و خارج بوده و عصبانیت آنها از سپاه نیز به همین دلیل است.

ادامه مطلب...

سیاست لبخند در برابر آمریکا جواب نمی‌دهد

امام جمعه خراسان شمالی با بیان اینکه امروز در تقابل با آمریکا و استکبار جهانی سیاست لبخند جواب نمی‌دهد، گفت: در حالی که آنها به‌صورت محکم به ما حمله می‌کنند ما نباید با ترحم و لبخند با آنها صحبت کنیم.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است ائمه جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته به این موضوع اشاره داشتند که امروز مسؤولان کشور و همه احزاب و جناح ها باید با وحدت و همدلی در کنار همدیگر در مقابل همه زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی و از حق خود دفاع کنند./۱۳۲۵/۳۰۲/خ 

 
ارسال نظرات