۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۵۱۳۲۲۹
۴ تا ۹ شهریور ماه؛

سومین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی برپا می شود/ پیش ثبت نام تا ۱۵ مرداد

سومین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی ۴ تا ۹ شهریور ماه به مدت ۶ روز برگزار می شود و انتشارات متقاضی حضور در این نمایشگاه، تا ۱۵ مرداد برای پیش ثبت نام مهلت دارند.
نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سومین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی 4 تا 9 شهریور ماه به مدت 6 روز برگزار می شود و انتشارات متقاضی حضور در این نمایشگاه، تا 15 مرداد برای پیش ثبت نام مهلت دارند.

معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان امسال با شعار حوزه انقلابی، اندیشه و عمل، برای تامین کتاب‌های درسی، کمک درسی، آموزشی، پژوهشی و مطالعاتی مورد نیاز اساتید و طلاب خواهر و برادر و همچنین تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه به منابع علمی، اقدام به برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی می‌کند.

تحویل غرفه رایگان، حمایت از تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه و توزیع بن خرید، تجهیزات نمایشگاهی، تبلیغات سمعی و بصری و اطلاع رسانی از امتیازات و خدمات غرفه داران این نمایشگاه است.

اعتبار مجوز انتشارات متقاضی در این نمایشگاه حداقل تا شهریور 96 یکی از الزامات حضور در این نمایشگاه و مجوز نمایندگی، اعلام لیست کتب قابل عرضه در فایل اکسل، انتشار حداقل 30 عنوان نشر حوزوی و حضور در نمایشگاه با حداقل 50 عنوان حوزوی از شرایط اولیه پیش ثبت نام در سومین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی است.

معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان از همه ناشران و نمایندگان کتب حوزوی و مطالعاتی حوزه که توان شرکت در این نمایشگاه را دارند دعوت کرده تا برای پیش ثبت نام، طبق دستورالعمل برگزاری نمایشگاه مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان اقدام کنند.

مهلت ثبت نام در سومین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی تا 15 مرداد ماه بوده و متقاضیان حضور در این نمایشگاه برای ارسال مدارک و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 32008136-051 تماس بگیرند./۸۶۴/پ204/ب1

ارسال نظرات