۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۴۹۹۳۴۷
حماسه ۹۶/

حضور پرشور مردم لرستان در ساعات پایانی انتخابات

مردم لرستان با حضور در شعب اخذ رأی حضور گسترده ای در ساعات پایانی انتخابات دارند، این مردم در ساعات پایانی به صحنه انتخابات آمده تا تکمیل کننده حماسه حضور ۹۶ باشند.
حضور مردم در انتخابات

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در خرم آباد، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با عظمت همچنان در حال برگزاری است و از زمان آغاز به کار شعب اخذ رأی در استان لرستان مردم برای انداختن رأی خود به صندوق ساعتها در صف انتظار می کشند.

با وجود فعالیت یک هزار و 766 شعبه اخذ رأی در استان لرستان، کم بودن این شعب بر اساس جمعیت بالای شهرستانها احساس می شود، مردمی که برای انتخاب رییس جمهور آینده کشور با شور و شوق وصف ناشدنی خود را به نزدیک ترین شعب می رسانند تا در تعیین سرنوشت خود و فرزندانشان سهیم باشند، ولی شلوغی صف ها به حدی زیاد است که بیش از شاید سه، چهار ساعت انتظار رسیدن به پای صندوق رأی را در پی دارد.

انتظار می رفت شعب بیشتری در تدابیر مسؤولان اجرایی قرار می گرفت تا مردم در انداختن رأی خود به صندوق انتظار کمتری می کشیدند، هر چند انتظار برای ایران اسلامی خستگی ناپذیر است، ملتی که در طول عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی برای حفظ و بقا انقلاب خونها ریختند و فشار تحریم ها را تحمل کردند، با وجود مشکلات اقتصادی، رفاهی و معیشتی هرگز صحنه های انتخابات را خالی نکردند امروز نیز این انتظار برایشان شیرین است.  

جمعیت کثیر هموطنان لرستانی در صحنه انتخابات 96 گویای این واقعیت است که این مردم همچنان عاشق انقلاب، نظام و رهبری هستند و امروز پای صندوقهای رأی آمده اند تا در سایه این برگ رأی بیان کنند در دفاع از ارزشها ثابت قدم هستند.

حضور گسترده مردم مسؤولیت مسؤولان را سنگین تر می کند

مسؤولان باید قدردان این حضور و پشتیبانی مردم باشند و برای رفع مشکلات این قشر در سایه روحیه جهادی و انقلابی گامهایی بردارند که موجب اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی شوند.

هم اکنون چند ساعتی مانده به پایان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ولی همچنان شعب اخذ رأی میزبان جمعیت کثیری هستند که در این لحظه ها به صحنه آمده اند تا تکمیل کننده حماسه ای باشند که از ساعت 8 صبح 29 اردیبهشت توسط مردم ایران اسلامی آغاز شده است.

با توجه به اینکه در شش شهر لرستان انتخابات به صورت الکترونیکی در حال برگزاری است، در این راستا روند رأی گیری به کندی ادامه دارد.

بر اساس گزارشات دریافتی تاکنون درگیری و تخلفی در روند انتخابات استان لرستان صورت نگرفته است و در سطح استان وضعیت امنیت انتخاباتی مطلوب است./202/9459/ب1

ارسال نظرات