۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۴۹۳۴۹۲
به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث صورت گرفت؛

اعزام بیش از هزار مبلغ در سطح خوزستان

حجت الاسلام فردآقایی با اشاره به فرا رسیدن عید مبعث از اعزام بیش از هزار مبلغ و مبلغه در ۲۷ شهر خوزستان خبر داد.
حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان

حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیان سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،با تبریک فرا رسیدن عید مبعث و ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی در سطح استان ابراز داشت: همچون سال های گذشته مبلغان و مبلغه هایی را در سطح 27 شهر استان اعزام خواهیم کرد.

مسؤول امور مبلغان و روحانیان سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه براساس ثبت و درخواست های صورت گرفته در سجام، هزار و صد مبلغ و 600 مبلغه را در سطح استان اعزام می کنیم، افزود: این تعداد به مدت دو روز و از فردا در مساجد، حسینیه ها، دانشگاه ها، مراکز فرهنگی، نمازخانه ها و مدارس استقرار و به اقامه نماز جماعات و برنامه های فرهنگی خواهند پرداخت.

این مقام مسؤول محورهای سخنرانی را پرداختن به شخصیت والای خاتم انبیاء(ص)، تبیین سیره نبوی به ویژه در 23 سال پایانی، تبیین اهمیت عید مبعث و خاتمیت عنوان کرد و گفت: استمرار بحث مبعث در امامت و ولایت و اشاره به مباحث روز را در برنامه های سخنرانی مبلغان گنجانده ایم.

حجت الاسلام فردآقایی با بیان اینکه هم اکنون در روزهای انتخابات به سر می بریم، خاطرنشان کرد: حضور در پای صندوق های مُهر تأییدی بر نظام استمرار دهنده مباحث امامت و ولایت در اسلام است و از این لحاظ مبلغان و مبلغه ها بیان مباحث مرتبط با حاکمیت اسلامی و معرفتی همچون «ولایت فقیه، اصل حاکمیت خدا بر زمین، حاکمیت دین بر مردم» را در سخنرانی های خود خواهند داشت.

وی اقتصاد مقاومتی، تبیین آسیب های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی و مقابله با جنگ نرم را از دیگر مباحث مبلغان بیان کرد./945۶/۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات