۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۴۸۸۷۳۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نباید در جامعه اسلامی کالاهای خارجی مصرف شود

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه نباید در جامعه اسلامی کالاهای خارجی مصرف شود، گفت: گاهی ایرانی‌ها به کالای داخل بی توجهی می‌کنند و به دنبال مارک‌های خارجی هستند.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی اظهار داشت: مقام معظم رهبری چند سال متوالی را به عنوان اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری کردند.

وی با بیان اینکه باید به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش فرا دهیم و به عنوان یک نسخه شفابخش به این فرمایشات نگاه کنیم، گفت: متأسفانه بسیاری از افراد در بحث اقتصاد مقاومتی شعار می‌دهند و به آن عمل نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود:‌ چشم جامعه اسلامی نباید به بیرون باشد و اگر فردی گمان کند بیگانگان مشکلات ما را حل می‌کنند اشتباه کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: باید در این کشور مدیریت به درستی صورت بگیرد تا کسی به ما آسیبی نرساند و بیهوده دست خود را به سمت بیگانگان دراز نکنیم.

وی با بیان اینکه نباید در جامعه اسلامی کالاهای خارجی مصرف شود، ادامه داد: گاهی ایرانی‌ها به کالاهای ایرانی بی توجهی می‌کنند و به دنبال مارک‌های خارجی هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید نیروهای داخل حمایت شوند، خاطرنشان کرد: جنس‌ها مرغوب است ولی فروشنده به ناچار برای اینکه جنس خود را به فروش برساند از مارک خارجی برای محصول خود استفاده می‌کند./202/880/ب1

ارسال نظرات