۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۴۸۳۸۴۰
معاون آموزش مدرسه المهدی اهواز خبر داد؛

جذب 20 طلبه برای سال تحصیلی جدید از بین دانش آموزان مقطع متوسطه

معاون آموزش مدرسه علمیه المهدی(عج) اهواز با اشاره به سال تحصیلی جدید از پذیرش 20 طلبه از بین دانش آموزان مقطع متوسطه خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام سید هاشم هاشمی، معاون آموزش مدرسه المهدی(عج) اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی ابراز داشت: با توجه به تحصیل طلبه ها در پنج پایه تحصیلی کلاس های آموزش مقاله نویسی و پژوهشی برای همه طلبه ها برگزار می شود.

معاون آموزش مدرسه المهدی(عج) اهواز گفت: با توجه به در پیش بودن سال تحصیلی 96 ـ 97 ، 20 طلبه برای سال تحصیلی جدید از سوی مدرسه پذیرش خواهند شد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه پذیرش از میان دارندگان مدرک دیپلم صورت می گیرد، اظهار داشت: افزون بر شرایط عمومی در پذیرش حوزه ها، ما اولویت انتخاب را برای متقاضیان شمال اهواز و شهرستان باوی اختصاص دادیم.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه فعالان فرهنگی مساجد و مدارس در اولویت نخست پذیرش هستند، خاطرنشان کرد: حضور مبلغان حوزه در مدارس و مساجد و تأثیرپذیری بر جوانان مسجدی سبب علاقه مندی بیشتر متقاضیان به تحصیل در حوزه شده است.

وی با بیان برگزاری امتحانات هفتگی مدرسه اظهار داشت: تا دو هفته دیگر کارگاه آموزش پژوهش تخصصی برای طلبه های علاقه مند به پژوهش و مقاله نویسی برگزار خواهد شد./303/9456/ب1

ارسال نظرات