۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۵۹۱۲۵۹
حجت الاسلام مینایی:

9 دی روز نمایش بصیرت مردم ایران است

9 دی روز نمایش بصیرت مردم ایران است
استاد حوزه علمیه گفت: ملت ایران با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توانستند فتنه گران را ناکام بگذارند.

حجت الاسلام مهدی مینایی امام جمعه مهاجران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حماسه 9 دی را حاصل آگاهی بخشی به مردم دانست و گفت: حماسه 9 دی سال 88 به دلیل ولایت مداری و عمل متناسب با زمان به وقوع پیوست و در تاریخ جاودانه شد.

وی افزود: ملت ایران با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توانستند با افزایش بصیرت خود در دشمن شناسی نمره قابل قبولی را دریافت کنند و فتنه گران را ناکام بگذارند.

حجت الاسلام مینایی با بیان اینکه در عاشورای سال 88 چهره حقیقی دشمنان آشکار شد اظهار داشت: در فاصله زمانی انتخابات تا عاشورا مردم ایران صبر شکوه مندانه خود را به نمایش جهانیان و دشمنان گذاشتند.

وی به دستاورد های حاصل از این حماسه اشاره کرد و یادآور شد: انسجام بین نیروهای انقلابی و شناخت ظرفیت های درونی که همان مردم عزیز بودند از مهم ترین دستاورد های روز 9 دی بود.

امام جمعه مهاجران تصریح کرد: اگر مردم در کنار رهبری باشند این حضور بیمه کننده انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود و هر گونه توطئه و نقشه دشمن با این اتحاد از بین خواهد رفت.

وی توجه به جریان فتنه را بسیار ضروری خواند و گفت: سران فتنه با وجود آن که از یاران امام بودند اما فریب نقشه های دشمن را خوردند چرا که جریان نفوذ حتی در خانه های برخی از افراد نیز وارد شده است.

حجت الاسلام مینایی ادامه داد: حب ریاست و دنیا طلبی راه هایی است که شیطان به راحتی از طریق آنها وارد می شود و با وجود آن که برخی چندین سال از انقلابیون سطح اول کشور بودند در امتحان بصیرت داشتن رد شدند.

وی در پایان نقش روحانیت در آگاه سازی جامعه را حساس عنوان کرد و گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی روحانیت نقش بصیرت افزایی و آگاهی بخشی را برعهده داشتند و دارند.

این استاد حوزه خاطر نشان کرد: حماسه 9 دی نیز نتیجه همین روشنگری ها بود که با افزایش بصیرت مردم نقشه های دشمنان نقش بر آب شد./979/ت310/ب1

ارسال نظرات