۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۵۸۳۰۲۰

همایش ملی فقه و تربیت برگزار می شود| مهلت ارسال آثار

همایش ملی فقه و تربیت از سوی پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع) با همکاری مراکز حوزوی و دانشگاهی برگزار می شود.
همایش ملی فقه و تربیت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش ملی فقه و تربیت از سوی پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع) با همکاری مراکز حوزوی و دانشگاهی برگزار می شود.

از جمله محورهای اصلی همایش فقه و تربیت می توان به تعامل دانش فقه و تربیت با موضوعاتی همانند تأثیر دانش فقه بر دانش تربیت، تأثیر دانش تربیت بر دانش فقه، روش شناسی پژوهش در تعامل دانش فقه و تربیت، پیشینه تعامل دانش فقه و تربیت و تحلیل تربیتی احکام فقهی اشاره کرد.

فقه و نظام سازی در تعلیم و تربیت از دیگر محورهای اصلی همایش فقه و تربیت به شمار می رود که از موضوعات این محور می توان به تأثیر فقه در مبانی نظام تربیتی، تأثیر فقه در اهداف نظام تربیتی، تأثیر فقه در اصول نظام تربیتی و تأثیر فقه در ساختار نظام تربیتی اشاره کرد.

فقه و فرآیند تعلیم و تربیت سومین محور اصلی همایش فقه و تربیت است و فقه و روش های تعلیم و تربیت، فقه و ساحات تعلیم و تربیت، فقه و ارکان تعلیم و تربیت از موضوعات این محور به شمار می روند.

چهارمین محور اصلی همایش ملی فقه و تربیت با موضوعاتی همانند مسائل فقه تربیتی، قواعد فقه تربیتی، منابع فقه تربیتی و فلسفه فقه تربیتی است.

علاقه مندان می توانند چکیده آثار خود را تا دهم آبان و اصل مقاله را تا دهم آذر به رایانامه همایش به نشانی nisuwcin@gmail.com یا پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع) واقع در تهران، بلوار شهید فرحزادی، خیابان شهید طاهرخانی ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه اینترنتی همایش به نشانی http://conf.isc.gov.ir/je97  مراجعه کنند./1324/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات