۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۵۴۳۶۴۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

نمایش اخیر آمریکا تلاشی برای منحرف کردن افکار جهانی از مسأله قدس است

نماینده مجلس خبرگان رهبری به نمایش اخیر نماینده آمریکا در سازمان ملل بر علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این اقدام آمریکایی ها تلاشی برای منحرف کردن افکار جامعه جهانی از مسأله قدس و فلسطین است.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و گروه های جهادی شهرستان قائمشهر با محکوم کردن اقدام رییس جمهور آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: این اقدام ترامپ برای سرپوش گذاشتن بر شکست های متعدد آمریکا در منطقه است.

وی، این اقدام رییس جمهور آمریکا را حماقتی آشکار اعلام کرد و با بیان این که ترامپ باید بداند که با این گونه اقدامات نمی تواند به یک رژیم جعلی رسمیت دهد، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی یک رژیم جعلی و متجاوز است که با زور اسلحه بخش هایی از سرزمین فلسطین را غصب کرده است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که استعمار پیر با پایه گذاری یک رژیم جعلی و بی هویت، هفت دهه است ظلم های بسیاری را علیه یک ملت بی گناه تحمیل کردند، خاطرنشان کرد: غده سرطانی همچون رژیم صهیونیستی باید هر چه زود از پیکر جهان اسلام بیرون کشیده شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که رژیم کودک کش صهیونیستی در سایه سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشری جهان به بزرگترین جنایت های قرن دست زد، تصریح کرد: آمریکایی ها با اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی در تلاش است تا به رویای نیل تا فرات این رژیم جنایت کار تحقق بخشد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که اقدام ترامپ موجب یک وحدت و همصدایی در خاورمیانه و همچنین اقصی نقاط جهان شد، خاطرنشان کرد: امروز حتی بسیاری از کشورهای غیر مسلمان جهان علیه این اقدام آمریکایی ها به پا خواستند و خشم و انزجار خود را اعلام کردند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که اهانت و جسارت به قدس شریف  از سوی آمریکا موجب به پا خواستن مسلمانان علیه این اقدام ترامپ شد، افزود: امروز تنها راه خنثی سازی این توطئه خطرناک آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه انتفاضه و اعتراض های جهانی است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی همچنین به ضعف و زبونی سران کشورهای عربی در برابر اقدامات جنایت کارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه اشاره کرد و گفت: هماهنگی آمریکا با برخی کشورهای عربی در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی لگه ننگ بزرگی بر پیشانی حکام عرب است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که صهیونیست ها تلاش می کنند با تثبیت پایتختی خود قلمرو تجاوزگری خود را در سرزمین های اشغالی افزایش دهند، تصریح کرد: سران کشورهای اسلامی به جای برگزاری نشست ها و اجلاسیه های نمایشی در پی اقدامی عملی برای پایان دادن به اقدامات تجاوز گرایانه آمریکا و صهیونیست ها در منطقه باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ضعف و ناکارآمدی کشورهای عربی منطقه زمینه تجاوزهای آشکار رژیم صهیونیستی به فلسطین را فراهم کرد، بیان داشت: در این میان تنها جمهوری اسلامی ایران بود که طی دهه های اخیر به طور عملی به حمایت از فلسطین و قدس شریف اقدام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که کشورهای متجاوز غربی و حتی سران خائن عرب جمهوری اسلامی ایران را به دلیل حمایت از فلسطین محکوم می کنند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که حمایت از فلسطین آرمان بلند و غیر قابل تغییر ملت بزرگ ایران اسلامی است.

امام جمعه قائمشهر همچنین به نمایش اخیر نماینده آمریکا در سازمان ملل بر علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این اقدام آمریکایی ها تلاشی برای منحرف کردن افکار جامعه جهانی از مسأله قدس و فلسطین است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: آمریکا در حالی جمهوری اسلامی ایران را به حمایت تسلیحاتی از انصارالله یمن محکوم می کند، که اسناد متعددی از حمایت های  مالی و تسلیحاتی آنها به همراه عربستان سعودی از تروریست های تکفیری منطقه وجود دارد./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات