۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
کد خبر: ۵۴۳۵۰۴
با حضور آیت الله جنتی و خدام حرم حضرت معصومه؛

آیین وداع با پیکر شهید مهدی ایمانی فردویی در قم برگزار شد

آیین وداع تولیت و خدام آستان قدسی حضرت معصومه(س) با پیکر شهید مهدی ایمانی فردویی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد.
آیین وداع  با پیکر شهید مهدی ایمانی فردویی در

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین وداع تولیت و خدام آستان قدسی حضرت معصومه(س) با پیکر شهید مهدی ایمانی فردویی شب گذشته در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

شهید مهدی ایمانی فردویی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) بود که نام او در ذیل خادم حرم کریمه اهل بیت (س)  نیز ثبت شده بود؛ امشب پیکر پاک او میزبان آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، رئیس مجلس خبرگان رهبری،  آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و خدام آستان قدسی بانوی کریمه(ع) بود.

بر اساس این گزارش شهید مهدی ایمانی فردویی، متولد 1362، مسؤول انتظامات صحن صاحب‌الزمان(عج) آستان مقدس حضرت معصومه(س) بود؛ این در حالی است که مروری اجمالی بر پرونده او در این آستان مقدس, خدمت صادقانه به مدت 14 سال در لباس خادمی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها را نشان می دهد.

گفتنی است شهید مهدی ایمانی فردویی سال‌ها در لباس خادمی حضرت فاطمه معصومه(س)  خدمت‌گزار زائران بانوی کرامت بود؛ بر همین اساس در دوران حضورش در این آستان مبارک علاوه بر اساس مشی نائب امام عصر(عج) در مسیر دفاع از حریم عمه سادات، حضرت زینب (س) به مقام رفیع شهادت نائل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی که بیان معارف این آیین را بر عهده داشت،شهید مهدی ایمانی فوردویی را اسوه و نمونه اخلاق توصیف کرد و اظهار داشت: حقیقت عبودیت و بندگی از منظر شرع مقدس اسلام انفاق تمام سرمایه ها در راه خداوند است؛ بر این اساس شهید مهدی ایمانی فردویی تمام سرمایه خود را در راه خداوند بذل کرد و به حقیقت عبودیت و بندگی دست یافت.

خاطر نشان می شودپیکر مطهر و پاک بسیجی شهید، مهدی ایمانی شنبه 25 آذرماه از ساعت 15 از مسجد امام حسن عسکری (ع) به سوی حرم مطهر حضرت معصومه (ع) برگزار می‌شود؛ این در حالی است که بر اساس تصمیم تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)  پیکر این شهید مدافع حرم نیز در مقبره شهید مفتح حرم کریمه اهل‌بیت(س) به خاک سپرده خواهد شد.

لازم به ذکر است مراسم یادبود شهید مهدی ایمانی، شنبه شب، 25 آذرماه در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می گردد./۸۳۷/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات