۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۴۲۸۸۵

زنگ شکرانه به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه در مدارس قم نواخته شد

همزمان با سالروز ورود تمدن ساز حضرت معصومه(س) به قم زنگ شکرانه در تمامی مدارس استان قم نواخته شد.
زنگ شکرانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز ورود پر خیر برکت و تمدن ساز حضرت معصومه(س) به قم زنگ شکرانه در مدارس قم نواخته شد.

تبیین برکات حضور حضرت معصومه(س) در قم، تبیین دلایل هجرت حضرت معصومه(س) به قم ، بیان فضایل و برکات حضرت معصومه(س) و نشر سیره اهل بیت(ع) از مهم ترین اهداف برگزاری این ویژه برنامه در مدارس قم است.

همچنین همزمان با اجرای این ویژه برنامه در مدارس قم خادمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) تخت عنوان «سفیران کریمه» در مدارس قم حضور یافته و عطر و شمیم فاطمی را با خود به مدارس قم منتقل کردند.

برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت شخصیت حضرت معصومه(س) اجرای ویژه برنامه سرود و همخوانی، برگزاری مسابقات نقاشی و بر پایی نمایشگاه های مختلف و اجرای مولودی خوانی از مهم ترین برنامه های اجرایی در مدارس قم همزمان با ایام منتسب به حضرت معصومه(س) در قم خواهد بود.

لازم به ذکر است این مراسم  صبح امروز با حضور جمعی از مسؤولان شهرداری، آموزش و پرورش و خادمان آستان مقدس حضرت معصومه (س) در دبستان شهید ابراهیمی واقع در خیابان نوبهار قم برگزارش شد و همچنین متبرکات آستان مقدس حضرت معصومه(س) از سوی خادمان آستان در میان دانش آموزان توزیع شد./968/پ۲۰۴/ج

ارسال نظرات