۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۵۴۰۷۶۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم خبرداد؛

برگزاری ویژه برنامه های چهلمین سالگرد قیام خونین مردم قم

لطفی با اشاره به ضرورت بصیرت افزایی هرچه بیشتر در سطح جامعه از برگزاری ویژه برنامه های چهلمین سالگرد قیام خونین مردم قم خبرداد.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نصرت‌الله لطفی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم ظهر امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با آیت‌الله اعرافی که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، تأکید کرد که حوزه‌های علمیه در ایجاد و تداوم انقلاب اسلامی بیشترین تأثیر را داشته اند.

وی از برگزاری با شکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبرداد و اظهار داشت: برای این منظور نیز برنامه‌ها ویژه‌ای در نظر گرفته شده که تنها مختص به دهه فجر نیست بلکه در طول سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم افزود: رشد روحیه انقلابی در استان و در سطح کشور بسیار بیشتر از مقدار ریزش‌های موجود است، اما بیش از 85 درصد  مردم ایران در رده سنی خاصی قرار دارند که یا دوران طاغوت را تجربه نکرده یا در آن زمان در سنین خردسالی قرار داشتند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی‌ بیشتری برای ترویج فرهنگ انقلاب عنوان داشت: بیش از نیمی از جمعیت کشور را افراد زیر 30 سال تشکیل داده اند که ظرفیت بزرگ و عمیقی را برای نشر فرهنگ مقاومت و انقلابی گری به وجود آورده اند.

لطفی تصریح کرد: دهه بصیرت که از نهم دی‌ماه آغاز و تا سالروز قیام خونین 19 دی مردم قم ادامه خواهد داشت، فرصت بسیار خوبی را برای بصیرت افزایی و بازگویی آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی به وجود آورده است و امسال به دلیل چهلمین سال قیام خونین مردم قم ویژه‌برنامه‌های خاصی نیز در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم تبیین و شناسایی ابعاد نهان و پنهان فتنه 88 را از دیگر اهداف این شورا عنوان کرد و ابراز داشت: باید در این دهه به‌درستی ابعاد فتنه بیان شود، چرا که خسارت و هدفی که این فتنه دنبال می‌کرد امری کوچک و ناچیز نبود.

وی در ادامه از عملکرد برخی نشریات و رسانه‌ها انتقاد کرد و گفت: متهم کردن نظام و طلب کار کردن سران فتنه به همراه  نمایش مظلومیت آن‌ها امر نادرستی بوده که برخی انجام دادند و امروز نیز این کار را ادامه می دهند./1330/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات