۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۵۳۸۰۱۹

جمع آوری کمک های مردمی در راستای کمک به زلزله زدگان غرب کشور

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) از جمع‌آوری کمک‌های مردمی در دفاتر نذورات و هدایایی آستان مقدس حضرت معصومه(س)برای حمایت و کمک به مردم زلزله زده غرب کشور خبرداد.
حجت الاسلام بهشتی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جواد بهشتی‌پور ظهر امروز در حاشیه در ششمین نشست فصلی مجمع خیرین کشور که به میزبانی شورای خیرین و واقفان آستان مقدس حضرت معصومه(س) در سالن جلسات امام خامنه‌ای حرم مطهر برگزار شد،؛ با اشاره به زلزله روز گذشته استان کرمانشاه و خسارت شدید این زلزله به مردم گفت: آستان مقدس حضرت معصوم(س) آماده جمع آوری کمک های مردمی و ارسال این کمک ها به مردم زلزله زده کرمانشاه و غرب کشور است.

وی افزود: مردم می توانند همه روزه از ساعت 7 صبح تا ۱۹ با مراجعه به دفاتر هدایا و نذورات کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را ارسال به مردم زلزله زده کرمانشاه تحویل دهند.

مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه مردم ایران در تمامی شرایط سخت و دشوار در صحنه بوده اند و اثبات کرده اند که نه تنها برای کمک به مردم دنیا آمادگی دارند بلکه در سختی ها و بلایا هموطنان خود را نیز تنها نمی گذارند.

حجت الاسلام بهشتی پور با اشاره به استقبال مردم از این طرح که از صبح امروز اجرای آن در آستان مقدس حضرت معصومه(س) آغاز شده است، تصریح کرد: حساب قرض‌الحسنه جاری به شماره ۱۱/۴۲۸۰۱، به شماره شبا ۴۴۰۷۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۰۸۰ IRو شماره کارت ۵۰۵۸۰۱۷۰۱۰۸۰۱۰۸۰ نزد مؤوسسه اعتباری کوثر، سپرده قرض‌الحسنه به شماره ۱۶۸۶۳۰۰۷۴۹۳۰۳، شماره شبا ۸۲۰۱۵۰۰۰۰۰۰۱۶۸۶۳۰۰۷۴۹۹۳۰۳IR و شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۰۴۱۴۸۲۱۶۳ نزد بانک سپه برای دریافت کمک‌های نقدی ویژه مردم مناطق زلزله‌زده در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: همچنین در شعبه صفاییه بانک انصار نیز شماره حساب ۳۵۲۰۸۲۶۷۷۹۹۹۹۹۹۱ و شماره شبا ۶۰۰۶۳۰۳۵۲۰۸۲۶۷۷۹۹۹۹۹۹۰۰۱IR و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۷۶۲۲۶۶۵۰ به کمک‌های مالی مردم برای مناطق زلزله‌زده اختصاص یافته است.

مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: حمایت و کمک های مردم در شرایط مختلف از جمله در هنگام بروز زلزله می تواند زمینه تسریع امداد رسانی را به مردم آسیب زده فراهم کرده و می تواند شرایط بازگشت سریعتر مردم مناطق زلزله زده را به حالت عادی فراهم کند.

حجت الاسلام بهشتی پور یادآور شد: همانطور که رهبر معظم انقلاب تأکید دارند تمامی مردم و نهادها باید در کمک به مردم کرمانشاه پیشگام شوند و هرکس به هر شکلی که می تواند در کمک به زلزله زدگان مشارکت داشته باشد./968/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات