۰۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۹۴۱۱۱

امضای طومار درخواست توضیح المسائل مقام معظم رهبری در مازندران

خبرگزاری رسا ـ جمعی از طلاب و مردم ولایتمدار شهرستان نکا با امضای طوماری، انتشار رساله توضیح المسائل رهبر معظم انقلاب را خواستار شدند.
امضای طومار درخواست توضیح المسائل مقام معظم رهبری در مازندران


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، جمعی از طلاب و مردم ولایتمدار شهرستان نکا با امضای طوماری انتشار رساله توضیح المسائل رهبر معظم انقلاب را خواستار شدند.

در این طومار آمده است: رهبر معظم انقلاب اسلامی و مرجع عالیقدر جهان تشیع؛ با عرض خالصانه ترین سلام و تحیات الهی و آرزوی طول عمر و صحت و سلامت دائمی از خداوند منان برای حضرتعالی، دو دهه است که مقلدین حضرتعالی در استان مازندران و شهرستان نکا، برای آگاهی از وظایف دینی و احکام و تکلیف شرعی در انتظار رساله عملیه و توضیح المسائل هستند آرزو و چشم انتظاری جمعی از مقلدان و ارادتمندان شما به ویژه نسل جوان و نسل های دوم و سوم انقلاب آن است که هر چه زودتر شاهد توضیح المسائل مقتدا و پیشوای و مرجع تقلید خود باشند، امید است دستور طبع و نشر آن را صادر فرموده و همگان را دلشاد وخوشحال فرمایید. در پایان نیز طول عمر و سلامتی کامل حضرتعالی را از خداوند سبحان خواهانیم.

حجت الاسلام محمد علی الیاسی، رییس اداره تبلیغات اسلامی نکا نیز در گفت‌وگویی اظهار داشت: مقلدان رهبر در جهت عمل به وظایف شرعی خود به علت عدم دسترسی به فتاوای شما با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و نشر رساله و توضیح المسائل در جامعه و به ویژه در ین نسل جوان می تواند بسیاری از مشکلات را گره گشایی کند.

این طومار که به امضای بسیاری از مردم و طلاب رسیده است، همچنان در حال اضافه شدن امضا است تا با نهایی شدن امضاء به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب ارسال شود.‌

گفتنی است، رساله عملیه رهبر معظم انقلاب تا کنون منتشر نشده و تنها پاسخ به سؤالات و شبهات دینی را که در قالب «اجوبه الاستفتائات» برای طلاب غیر ایرانی نوشته‌اند، به فارسی ترجمه و منتشر شده است./950/پ203/س

 

ارسال نظرات