۰۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۹۳۷۶۶
با حضور حوزویان و دانشگاهیان؛

نشست‌ «اندیشه مهدویت و آینده جهان» در ارومیه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل بنیاد مهدویت آذربایجان غربی از برگزاری سلسله نشستهای « اندیشه مهدویت و آینده جهان» در ارومیه خبر داد.
نشست‌ «اندیشه مهدویت و آینده جهان» در ارومیه برگزار می شود
حجت الاسلام روح الله بیگی، مدیر عامل بنیاد مهدویت و مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: سلسله نشست ‌های تخصصی «اندیشه مهدویت و آینده جهان» روزهای دوشنبه هر هفته در تالار «مهدیه» ارومیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به لزوم روشنگری آحاد جامعه در موضوع مهدویت و چگونگی فراهم کردن شرایط ظهور منجی بشریت اظهار کرد: این نشست ها در راستای تقویت بنیه اعتقادی مردم و ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار سبز توسط بنیاد مهدویت استان بر پا می شود.

حجت الاسلام بیگی از حضور گسترده دانشگاهیان و طلاب جوان در این نشست ها خبر داد و گفت: سخنرانان این سلسله نشست ها از اساتید و علماء برجسته مرکز تخصصی مهدویت در قم و تهران و همچنین اساتید حوزه و دانشگاه آذربایجان غربی می باشد.

مدیرعامل بنیاد مهدویت آذربایجان غربی، جلسات پرسش و پاسخ پیرامون مباحث مطرح شده را از دیگر برنامه های سلسله نشست های « اندیشه مهدویت و آینده جهان» اعلام کرد.

گفتنی است، نشستهای‌ «اندیشه مهدویت و آینده جهان» تا پایان سالجاری ادامه دارد و از سوی بنیاد مهدویت به شرکت‌ کنندگان گواهی ‌نامه پایان دوره اعطا می‌شود./936/پ202/ص
ارسال نظرات