۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۷۵۷۷۱۴
نماینده ولی فقیه در اصفهان تأکید کرد؛

شهادت آیت الله رئیسی؛ گواهی صادق بر پیوند عمیق روح بلند ایشان با واژه مقدس «خدمت»

شهادت آیت الله رئیسی؛ گواهی صادق بر پیوند عمیق روح بلند ایشان با واژه مقدس «خدمت»
نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان، در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان در سانحه هوایی، پیام تسلیتی را به شرح ذیل صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، با صدور بیانیه ای شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌هایی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است. نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی(ره) و جان فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، بزرگ ترین بخش تاریخ ما به شمار می‌آید.

در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام، خبر شهادت جانگداز رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، در پی حادثه تلخ واندوهبار سقوط بالگرد خادمان ملت در عصر روز گذشته  و در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی مایه تأثر شدید شد.

ملکوتی شدن روح بلند خادم جمهور و هیئت همراه در مسیرخدمت به محروم ترین نقاط کشور، گواهی صادق بر پیوند عمیق روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) با واژه مقدس «خدمت» است چرا که ایشان در تمامی دوران کاری خود، مسیر خدمت را مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر و منطبق بر مبانی راستین اسلام و لایت فقیه گام برداشته و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، تا آخرین  لحظات عمر خود ایستاد و در نهایت به ملکوت اعلی پیوست.

این فاجعه غم انگیز شهادت رئیس جمهور عزیز و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور مغتنم و همراهان ایشان آیت الله آل هاشم امام جمعه شریف مردم تبریز و دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر لایق  امور خارجه ایران و استاندار تبریز را خدمت حضرت ولی عصر(عج) و نایب برحق آن حضرت، رهبر معظم انقلاب و ملت فهیم ایران تسلیت عرض میکنم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار و طلب صبر برای آنها، حشر این شهیدان با اولیاء الهی را از خداوند خواستارم.

مردم فهیم ایران باید بدانند، بدون شک، وجود آرامش بخش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ،رهبر حکیم و مدبر انقلاب اسلامی در این شرایط، مایه ثبات کشور است و بدون شک همراهی ملت فهیم ایران با رهبر ملت،  همچون ادوار مختلف انقلاب اسلامی تا کنون، زمینه ساز عبور ایمن از این شرایط سخت کشور خواهد شد.
امیدواریم خداوند شهدای این حادثه تلخ و  همه شهدای ایران زمین را با اهل بیت محشور گرداند و به ما توفیق ادامه راه شهدا را عنایت فرماید./1304/

سید یوسف طباطبائی نژاد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات