۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۷۵۷۷۰۰
بیانیه تیپ امام جعفر صادق در پی شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه؛

شهادت، پاداش یک عمر اخلاص، مجاهدت، ولایتمداری و خدمتگزاری شهدای خدمت بود

شهادت، پاداش یک عمر اخلاص، مجاهدت، ولایتمداری و خدمتگزاری شهدای خدمت بود
تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق عليه‌السلام در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق عليه‌السلام در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه بیانیه ای صادر کرد:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا.

از ميان مؤمنان، مردانى‌ هستند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند، برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در انتظارند و [هرگز عقيده خود را] تغییر نداده و تبديل نكردند. ( آیه 23 سوره احزاب)

خبر تلخ و دردناک عروج ملکوتی و شهادت رئیس‌جمهور مردمی، خادم الرضا، خدمتگزار راستین و بی‌ادعا، عالم مجاهد و نستوه حضرت آیت‌الله رئیسی، وزیر امور خارجه، امام‌جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان، دل همه ملت شریف ایران اسلامی و آزادگان جهان را به درد آورد.

بدون تردید نوشیدن شربت وصال و پوشیدن خلعت ذی قیمت شهادت، پاداش یک عمر اخلاص، مجاهدت، ولایتمداری و خدمتگزاری این عزیزان بود.

واضح است که راه روشن و عزتمند این سید جلیل‌القدر و همراهان مظلومش که همان استقامت در مسیر حریت و آزادگی و خدمت به محرومان و دفاع از آزادگان جهان است ادامه خواهد یافت. دشمنان ایران اسلامی که تصور می کنند با رفتن چنین غنیمت هایی ،در کار این کشور الهی خللی وارد می شود این آرزو را به گور خواهند برد چرا که ناخدای این کشتی عظیم، رهبر بیدار و هوشیار کشور وعده دادند این کشتی با عظمت به سمت جلو پیش رفته و هیچ گونه توقف و خللی بوجود نخواهد آمد . 

تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه السلام، شهادت رئیس جمهور محبوب و محترم کشور عزیزمان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، و همراهان ایشان، علی الخصوص آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز و آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و استاندار آذربایجان شرقی و بقیه همراهان ایشان را به حضرت ولیعصر(عجّل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شریف ایران، خانواده‌ها، بیوت و وابستگان به این شهیدان و امت صبور و غیور تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر عظیم مسئلت دارد.

روابط عمومی تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق عليه‌السلام

ارسال نظرات