۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۷۵۷۵۷۷

نامه رئیس مجمع نمایندگان طلاب به رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

نامه رئیس مجمع نمایندگان طلاب به رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
رئیس مجمع نمایندگان طلاب خطاب به رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تأکید کرد که در رشد و بالندگی سازمان تبلیغات و مجمع نمایندگان، همکاری و هم افزایی این دو نهاد مقدس، تاثیر زیادی خواهد داشت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب خطاب به رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور نامه ای نوشت که متن کامل آن بدین شرح است:

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین قمی

ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور

سلام علیکم

اهتمام حضرتعالی به حضور در جمع نمایندگان طلاب در طول تصدی مسئولیتتان، نشان از عمق اندیشه راهبردی در ارتباط با بدنه طلاب و رصد فراگیر مشکلات دارد.

همزمانی این حضور در ایام سراسر رحمت دهه کرامت را به فال نیک گرفته و از حوصله حضرتعالی در شنیدن و پاسخ به سوالات نمایندگان کمال تشکر را داریم.

مجمع نمایندگان طلاب، انتظار دارد که با توجه به نگاه ژرف امام بزرگوار در تاسیس مجمع و توجه ویژه مقام معظم رهبری به این شبکه تبیینی، برخی از کج اندیشی ها در بدنه سازمان که در این سال ها موجب ضعف ارتباط در مقام عمل شده است و علی رغم تاکیدات ویژه شما، از دیدار قبلی تا این دیدار، تعاملات شدت نیافته است، اصلاح گردد و بدنه مدیران جوان سازمان که نفسی نو را در کالبد این مجموعه دمیدند، نسبت به این امر نیز همچون حضرتعالی نگاه متعالی تمدنی خویش را تقویت نمایند.

قطعا در رشد و بالندگی سازمان تبلیغات و مجمع نمایندگان، همکاری و هم افزایی این دو نهاد مقدس، تاثیر زیادی خواهد داشت.

از خداوند متعال دوام توفیقات شما را خواستاریم.

سید جلال رضوی مهر
رئیس مجمع نمایندگان طلاب

ارسال نظرات