۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۳
کد خبر: ۷۵۴۴۸۲

وداع مردم قم با شهیدالقدس

وداع مردم قم با شهیدالقدس
مردم انقلابی و وفادار شهر مقدس قم با حضور در مراسم وداع با شهیدالقدس مهندس محسن صداقت در حرم کریمه اهل بیت(ع) صحنه های بیادماندنی از عشق و دلدادگی به شهدا را به نمایش گذاشتند.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدالقدس مهندس محسن صداقت از شهدای قمی جنایت حمله تروریستی وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق شب جمعه با حضور پرشور زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.
 
پیکر این شهید والامقام پس از اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب در تهران، به سرعت به قم منتقل شد و در حرم کریمه اهل بیت(ع) مردم شهیدپرور، انقلابی و ولایت مدار قم با پیکر مطهر این شهید والامقام وداع کردند.
 
خانواده شهید محسن صداقت هم در این مراسم معنوی حضور داشتند و مردم عزادار قم به آنان تبریک و تسلیت گفتند و در سوگ شهدای مقاومت سینه زنی کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی در این مراسم درباره جایگاه شهدا به سخنرانی پرداخت و ذاکران اهل بیت علیهم السلام هم در سوگ شهیدالقدس به مرثیه سرایی پرداختند.
 
گفتنی است، پیکر مطهر شهید مهندس محسن صداقت امروز جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به سمت مصلای قدس تشییع خواهد شد.
حسین عجمی
ارسال نظرات