۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۷۵۲۶۲۹
منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل مطرح کرد؛

شفافیت از راه های مبارزه با فساد/ رسانه بازوی شفافیت است

شفافیت از راه های مبارزه با فساد/ رسانه بازوی شفافیت است
اصفهان- معینی یکی از راه‌های مبارزه با فساد را شفافیت دانست و با اشاره به اینکه رسانه بازوی شفافیت است، گفت: خبرنگاران نقش مهمی در این عرصه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مصطفی معینی منتخب مردم کاشان وآران و بیدگل در مجلس دوازدهم شورای اسلامی صبح امروز در نخستین مصاحبه خود با خبرنگاران ازهمه افرادی که حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم زدند تقدیر تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه افزود خط اصلی که بنده به کمک همه دلسوزان و کسانی که دغدغه منطقه بزرگ فرهنگی کاشان را دارند دنبال خواهم کرد این است که به سمت انسجام اجتماعی حرکت کنیم.

به گفته وی این انسجام بایستی چه در شهرستان کاشان، چه در شهرستان آران و بیدگل و چه در ارتباط این دو شهرستان با یکدیگر محقق شود.

منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعتقاد دارم همه باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم تا در رشد و توسعه و آبادانی شهر سهیم باشیم.

معینی با اشاره به اینکه فردی که نماینده می‌شود نماینده همه مردم است نه فقط نماینده افرادی که به او رای داده اند، گفت: نماینده مردم در راهی که پیش رو دارد باید ازهمه سلایق و ظرفیت‌ها و از افراد کارآمد، خبیر، آگاه و دانا در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب استفاده کند.

منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با تأکید بر اینکه منطقه باید به سمت انسجام اجتماعی حرکت کند تصریح کرد: یکی از راه‌های مبارزه با فساد شفافیت است و رسانه بازوی شفافیت است.

معینی با تقدیر از تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران یکی از راه‌های مبارزه با فساد را شفافیت دانست و اظهار داشت: رسانه بازوی شفافیت است و خبرنگاران نقش مهمی در این عرصه دارند. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات