۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۷۴۹۹۹۹

بازدید رئیس دانشگاه فرهنگیان اصفهان از مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی

بازدید رئیس دانشگاه فرهنگیان اصفهان از مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی
رئیس دانشگاه فرهنگیان از مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی بازدید و ضمن آشنایی با فعالیت های مرکز و نحوه ارائه خدمات به کاربران بر ضرورت برقراری تعامل تاکید کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، طی جلسه ای علی اکبر کجباف رئیس دانشگاه فرهنگیان از مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی بازدید و ضمن آشنایی با فعالیت های مرکز و نحوه ارائه خدمات به کاربران بر ضرورت برقراری تعامل تاکید کرد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام اصغری «رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی» ضمن خیر مقدم، راه های ارتباطی متنوع مرکز را تشریح و در ادامه با اشاره به فعالیت های جدید مرکز مانند پاسخگویی میدانی اعم از دانشجویی، دانش آموزی و ... ظرفیت های مرکز را در این خصوص بیان نمود.

کجباف نیز ضمن تشکر و ابراز خرسندی از توانمندی های مرکز ملی گفت: یکی از مسائل مهمی که در دانشگاهها باید مورد توجه قرار گیرد، رفع شبهات موجود در میان دانشجویان می باشد که امیدوارم با توجه به ظرفیت مرکز ملی پاسخگویی بتوانیم این شبهات را برطرف نماییم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان اصفهان، مرکز ملی را یک مرکز بسیار راهبردی توصیف کرد و افزود: با توجه به ظرفیت بالای دانشگاه فرهنگیان، مرکز ملی می تواند نقش مهمی در تربیت معلمان و به تبع آن دانش آموزان داشته باشد.

بازدید رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان از مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

ارسال نظرات