۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۷۴۹۴۰۵
مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان مطرح کرد؛

اجرای طرح «شهید عجمیان» در آموزش و پرورش لرستان

اجرای طرح «شهید عجمیان» در آموزش و پرورش لرستان
عزتی گفت: طرح شهید «عجمیان» در راستای عدالت تربیتی و آموزشی که یکی از اساسی‌ترین مقوله‌های عدالت اجتماعی است، برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، رضا عزتی، ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع) با گرامیداشت نام شهید «عجمیان» گفت: طرح شهید «عجمیان» در راستای عدالت تربیتی و آموزشی که یکی از اساسی‌ترین مقوله‌های عدالت اجتماعی است، برگزار می شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه طرح شهید عجمیان سال گذشته در استان برگزار شد، افزود: سال گذشته در قالب این طرح ۳۷۴ مدرسه با دو هزار ۲۰۰ کلاس درس در مناطق کمتر برخوردار و حاشیه شهرهای استان شاداب‌سازی و بهسازی شده است.

وی گفت: طرح شهید «عجمیان» امسال هم در این مناطق در دو جنبه عمرانی بهسازی، رنگ‌آمیزی، دیوارنگاره و نوسازی مدارس و جنبه فرهنگی و تربیتی اجرا خواهد شد.

عزتی بیان کرد: ادامه داد: آموزش‌وپرورش استان از گروه‌های جهادی در راستای شاداب‌سازی و بهسازی مدارس مناطق کمتر برخوردار استقبال می‌کند.

گفتنی است، در ین جلسه مقرر شد گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با امکاناتی و تجهیزاتی که دارند در اواخر اسفندماه پس از نیازسنجی آموزش‌وپرورش استان در بهسازی، رنگ‌آمیزی، دیوارنگاره و نوسازی مدارس استان کمک کنند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات